Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Základy Public Relations - vylepšete svůj mediální obraz

Začátek akce: 2. June 2014
Konec akce:3. June 2014
Web: otevřít webovou prezentaci akce
Pořadatel: TUTOR
Kontaktní osoba / email:
info@topvision.cz
Kraj: Praha
Adresa: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Odeslat známému  Odeslat  Komentáře k článku  Diskuse (0) 
Sdilet
Podrobné informace
Když se řekne Public Relations, řada lidí si představí především placené články nevalné kvality, nabízené jako bonus k inzerci. Nástroje PR, neboli vztahů s veřejností, ale mohou být velmi efektivní cestou k budování dobrého jména Vaší firmy či posílení povědomí o značce a produktech. Stačí jen pochopit zákony fungování mediálního trhu a naučit se s novináři pracovat k oboustranné spokojenosti. Kurz Základy PR Vám prozradí, jak na to.
Cílová skupina:
Zaměstnanci větších i menších firem
Soukromí podnikatelé, kteří ve své marketingové praxi dosud nevyužívali nástroje Public Relations nebo s tím právě začínají

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:
Poznáte aktuální trendy v oblasti PR a zjistíte, jak pracovat s nástroji budování pozitivní publicity.
Pochopíte, jak novináři myslí a pracují, a naučíte se vytvořit tiskovou zprávu, která bude mít v médiích šanci na publikování.
Poznáte nejčastější mediální pasti a budete vědět, jak do nich nespadnout.
Zjistíte, jak využívat blogging a on-line PR k budování dobrého jména Vaší firmy.
Prakticky, tedy na kameru si vyzkoušíte techniky vedení rozhovoru s novinářem a získáte okamžitou zpětnou vazbu.
Získáte certifikát o absolvování kurzu.
Oběd a občerstvení jsou zahrnuty v ceně kurzu.

Program kurzu:
Co jsou Public Relations a jak působí
Místo PR v marketingu, rozdíly mezi PR a reklamou
Druhy a typy médií a proč je to důležité
Specifika českého mediálního trhu a aktuální trendy
Nejčastěji používané nástroje a techniky Public Relations
Tisková zpráva – kdy se vydává, jak ji vytvořit a jak rozeslat
On-line PR, blogging a sociální média
Neformální setkání, snídaně, briefingy a on-line tiskové konference
Co je krizová situace, jak jí čelit a jak se jí vyhnout
Informace o pořadateli ...
Název firmy:

TUTOR

Kontaktní osoba: - - -
Adresa sídla: U Půjčovny 2, 110 00, Praha 1
Web: www.www.tutor.cz
Tel.: 234 718 721
Email: tutor@tutor.cz
Diskuse ...
Základy Public Relations - vylepšete svůj mediální obraz
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0)
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video