Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Využíváte firemní profil na sociálních sítích? Diskutujte o jeho efektivitě!

Sociální sítě rozhodně nejsou běžnou součástí marketingového mixu B2B podniků v ČR. 83% B2B podniků a 66% podniků působících v segmentech B2B i B2C nemá firemní profil na žádné z nich.
Pokud už se firmy na sociálních sítítch prezentují, využívají nejčastěji Facebook a jen velmi okrajově profily na Twitteru, LinkedIn či Google+. Na přání účastníků projektu B2B monitor se této otázce věnovala jeho poslední vlna.

Podniky, které působí jak v segmentu B2B tak v B2C, mají profil sociálních sítích relativně častěji (34%) než ty, které podnikají pouze v B2B segmentu (ty uvádějí profil na sociálních sítích pouze v 17% případů). Pokud už firmy sociální sítě používají, nejčastěji se jedná o firemní profil na Facebooku, který má 29% dotázaných „smíšených“ podniků (B2B i B2C segment) a 11% čistě B2B podniků.



Profil na sociálních sítích mají relativně častěji obchodní podniky, podniky, které působí i na zahraničních trzích nebo mají zahraničního vlastníka a podniky s více zaměstnanci.

Jak je to ve vaší firmě? Diskutujte s dalšími účastníky!

Výzkum realizovala společnost B-inside s.r.o. v říjnu 2012 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Dotázáni byli především marketingoví a obchodní ředitelé ze středně velkých a velkých B2B firem. Říjnové vlny se účastnilo 224 respondentů.

Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  23.01.2013  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 3 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Využíváte firemní profil na sociálních sítích? Diskutujte o jeho efektivitě!
Sociální sítě rozhodně nejsou běžnou součástí marketingového mixu B2B podniků v ČR. 83% B2B podniků a 66% podniků působících v segmentech B2B i B2C nemá firemní profil na žádné z nich. Pokud už se firmy na sociálních sítítch prezentují, využívají nejčastěji Facebook a jen velmi okrajově profily na Twitter ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 23.01.2013
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video