Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: web
Výsledky vyhledávání ve firmách (160)

1. 2din, 1din a speciální autorádia

Nabízíme autorádia a další různá elektronická příslušenství pro vaše auto. Pro více informací navštivte naši webovou stránku!

2. Accusoltd

Hi, my name is Edwards Wisewould. I was having trouble with my online website. I was able to complete my Static Website along with E-commerce Solution, Overall Web Development Service, and Search Engine Optimization https://www.accusoltd.com/. You can eas

3. Adbros s.r.o.

Adbros s.r.o. je fullservisová kreativní/reklamní agentura, která působí na českém trhu od roku 2006.

4. ADHOG Advertising

Reklamní agentura ADHOG ADVERTISING k prosazení a rozvoji vaší značky nebo výrobku dokáže hledat a nacházet úspěšná (třeba i nekonvenční) reklamní řešení.

5. Komunikační agentura 24, s.r.o.

Komunikační agentura 24 je full service reklamní (komunikační) agentura s působností v regionech Praha, Zlín, Tarnowskie Góry.
Výsledky vyhledávání v kalendáři událostí (116)

6. KŘIŠŤÁLOVÁ LUPA 2009

Čtvrtý ročník čtenářské ankety Křišťálová Lupa 2009 – Cena českého Internetu si klade za cíl najít a ocenit nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu za ...

7. Internet a reklama v souvislostech

Patříte mezi začínající pracovníky mediální či reklamní agentury? Začínáte obchodně nabízet internetové produkty? Nebo jen chcete rozšířit obzory a uvědomit si souvislosti? Seznamte se s českým ...

8. Školení web copywritingu

Naučte se psát atraktivní webové texty, které zaujmou vaše čtenáře. Zvyšte úpravou textů konverzní poměr webu, a využijte tak naplno jeho obchodní potenciál. Zjistěte, jakých chyb se vyv ...

9. Den iDirektu

Jak napovídá už podtitul konference, hlavním cílem je dát návštěvníkům do ruky „kapesního průvodce“ digital marketingem pro rok 2010.

10. Školení web copywritingu

Naučte se psát atraktivní webové texty, které zaujmou vaše čtenáře. Zvyšte úpravou textů konverzní poměr webu, a využijte tak naplno jeho obchodní potenciál.
Výsledky vyhledávání v článcích (391)

11. Nová řada inkoustových tiskáren formátu A3 a A4 pro firmy splňuje vysoké požadavky vytížených pracovních skupin

Nová řada inkoustových tiskáren formátu A3 a A4 pro firmy splňuje vysoké požadavky vytížených pracovních skupin

12. HTC Holding se mění na HTC INVESTMENTS

HTC Holding se mění na HTC INVESTMENTS

13. Firmy znovu objevují blogování jako významný komunikační prostředek

Firmy znovu objevují blogování jako významný komunikační prostředek

14. Stínovat generálního ředitele Mattoni? PročByNe?

Stínovat generálního ředitele Mattoni? PročByNe?

15. Webnode nově nabízí tvorbu webových vánočních a novoročních přání

Webnode nově nabízí tvorbu webových vánočních a novoročních přání
Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (102)

16. PPM – Plať za člověka!

Webová reklama používá zkratku PPC (Pay Per Click), která vystihuje platbu za reklamu viděnou a potvrzenou uživatelem internetu. Jde o exaktní měření, takže žádné rozdílně interpretované výzkumy a statistiky. PPM je hříčkou slov označující Pay Per Man, neboli, plať za člověka. V této souvislosti se objevuje další zkratka PPP, neboli Pay Per Passant, čož označuje platbu [...]

17. 3D Wayfinder – průvodce nákupním centrem

Společnost 3D technologies R&D, zabývající se 3D technologiemi, uvedla na trh digital signage produkt 3D Wayfinder. Webovou aplikaci, která umožňuje vytvářet 3D průvodce budovami. Hlavní určení je  pro dotykové obrazovky. Aplikace zobrazuje cestu od info kiosku do cílového místa v budově a to ve 3D. V průvodci jsou zobrazeny všechny informace o budově a daném místě, tj. obchody, [...]

18. 3×3 Michael Čečetka: web pro 3D pero 3DSimo, elektrobike Free Rider a microsite pro Milku

Michael Čečetka Jsem digitální designer a art director na volné noze, původem z Kutné Hory, ale už dlouhou řádku let žiji a pracuji v Praze. Primárně se specializuji na design webů a mobilních aplikací, poslední dobou často s přesahem do UX a brandingu. Začínal jsem jako printový grafik, ale brzy poté jsem přesedlal do digitálního […]

19. 3×3 Michael Čečetka: web pro 3D pero 3DSimo, elektrobike Free Rider a microsite pro Milku

Michael Čečetka Jsem digitální designer a art director na volné noze, původem z Kutné Hory, ale už dlouhou řádku let žiji a pracuji v Praze. Primárně se specializuji na design webů a mobilních aplikací, poslední dobou často s přesahem do UX a brandingu. Začínal jsem jako printový grafik, ale brzy poté jsem přesedlal do digitálního […]

20. Zkonvertujte návštěvníky svého webu v obchodní příležitost

Kdo dělá obchod bez moderních nástrojů a analýz dat, ten šlape po příležitostech. Tak by se dalo shrnout pojetí takzvaného „obchodu nové generace“, který je celý postaven právě na využívání a vzájemném provázání obrovského množství informací o potenciálních i stávajících klientech. Spojení veřejně dostupných a uživatelsky generovaných dat totiž vede k jasné identifikaci obchodních příležitostí. 
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video