Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: vizualni styl
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (63)

1. Liberec mění vizuální styl

Od vítězného návrhu designera Ondřeje Zámiše si slibuje pomoc při propagaci města směrem k turistům.

2. Vizuální styl festivalu Mezipatra

Právě probíhající filmový festival Mezipatra se v ulicích prezentuje silným a působivým vizuálem. Přinášíme Vám rozhovor s autorem vizuálu, kterým je český grafický designér Jan Kolář.

3. Vizuální styl filmového festivalu Mezipatra

Také v letošním roce pokračuje spolupráce právě probíhajícího filmového festivalu Mezipatra s grafikem Janem Kolářem. Kolář, který již v minulosti obdržel řadu prestižních ocenění včetně Národní ceny za design, navrhl pro festival Mezipatra logo, webové stránky, plakát a další propagační předměty. Posuďte sami, jak se mu dílo podařilo.

4. Styl a Kabo pouze pro obchodníky

Tradiční módní veletrhy Styl a Kabo mění tvář, poprvé v 34leté historii se uzavřou veřejnosti a budou určeny pouze pro obchodníky. Pro změnu se...

5. Vizuální identita Pizzerie u Rejnoka

Přiznám se, že tahle Pizza od Rejnoka mi v šuplíku leží už hodně dlouho. Naštěstí vizuální identita nepodléhá chemickým procesům tak jako ta skutečná a vytažena ze šuplíku jeví se jako nová. Vizuální identitu pizzerie v Pečkách vám představí Iva Zitková z olomouckého Studia Tomato, které je autorem této identity.

6. Veletrhy módy Styl/Kabo jdou s dobou: mají profil na Facebooku

Mezinárodní veletrhy módy a obuvi Styl/Kabo začaly v srpnu využívat sociální síť Facebook.

7. Vizuální komunikace I. – Jak pracuje lidský zrak

Reklama mimo domov je především vizuální komunikací. A jak by ne! Vždyť 80 % veškerých informací vnímáme zrakem. Působení reklamy v prostředí mimo domov se musí zaměřit na dvě základní otázky. Jak zařídit, aby si příjemce reklamy všimnul a jak působit obsahem, aby reklama u příjemce vzbudila očekávanou reakci (okamžitý nákup, touhu po získání produktu, inspiraci, [...]

8. Vizuální komunikace III. – Pohyb světla násobí efektivitu

Předchozí díl seriálu Vizuální komunikace II – Trik se světlem u venkovních ploch Světlo a jeho intenzita hrají důležitou roli ve zvýraznění reklamní plochy. Ale jak zařídit, aby světlo pomohlo přilákat i pozornost? Trik číslo dvě – Rozpohybujte světlo! Periferní vidění lidského zraku, což je celých 98%, vnímá pouze pohyb. Pohyb je de facto změna pozice, polohy, nebo [...]
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video