Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: reklama
Výsledky vyhledávání ve firmách (93)

1. ADMOVE s.r.o.

Nabízíme reklamu na mobilních plochách. Mobilní reklama je originální způsob reklamy, jelikož je ADauto ozvučeno a za tmy prosvětleno. ADauto – pojezdné auto s billboardem, led TV a ozvučením. ADkolo – šlapací kolo s přívěsným reklamním vozíkem.

2. Design & Technologies - dnt.cz

Grafické studio Design & Technologies působí po celé ČR, včetně zahraničí. Nabízí tvorbu www stránek, vývoj aplikací na mírů, elektronické obchody (e-shop), SEO, SEM, webdesign a grafické zpracování reklamních a firemních tiskovin, ofset, tampónový tisk.

3. Petra reklama

Petra reklama patří mezi specialisty na sítotisk, tampon, výšivku

4. Studio SMS

Potisk textilu - trička, mikiny, tílka, bundy nebo zástěry, kravaty, stínítka do aut a další. Dále keramika - hrníčky, bílé, transparentní, "magic", kachličky. Výroba reklamy - řezaná, nápisy na auta, výlohy, cedule atd. Překlady z/do anglického jazyk

5. PPC reklama

Potřebujete zvidtelnit svoji firmu? Navštivte naši webovou stránku, kde zjistíte více informací o naší reklamní agentůře.
Výsledky vyhledávání v kalendáři událostí (76)

6. Školení Reklama a zákon

Celodenní školení na téma reklama a zákon vyřeší vaše otázky, na které stále marně hledáte odpověď.

7. Reklama, Polygraf 2011

18. ročník veletrhu Reklama, Polygraf patří k tradičním a uznávaným veletrhům v České republice a zajistil si renomé nejen v tuzemsku, ale i v zahraničí. V posledních dvou letech prošel ...

8. Češi a reklama 2013

Společnost ppm factum research ve spolupráci s BIBS – vysoká škola, Českou marketingovou společností (ČMS), Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe si Vás dovolují p ...

9. Internetová reklama a marketing I.

Kurz je určen marketingovým pracovníkům, či podnikatelům, kteří chtějí získat úplný přehled o možnostech reklamy a zviditelnění na českém internetu. ...

10. REKLAMA, POLYGRAF

Veletrh reklamy, médií, polygrafie a obalů
Výsledky vyhledávání v článcích (184)

11. ČEŠI A REKLAMA 2015

Česká marketingová společnost ve spolupráci s Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV), POPAI CE a společností ppm factum research si Vás dovolují pozvat na tiskovou konferenci, pořádanou v ...

12. Reklama-Polygraf – uchopte příležitost

Ano je to tak, uchopte příležitost a přijďte se podívat ve dnech 20. – 22. března do Průmyslového paláce v Praze-Holešovicích. Bude se zde konat již 19. ročník veletrhu Reklama-Polygraf, který ...

13. Reklama-Polygraf – uchopte příležitost

Ano je to tak, uchopte příležitost a přijďte se podívat ve dnech 20. – 22. března do Průmyslového paláce v Praze-Holešovicích. Bude se zde konat již 19. ročník veletrhu Reklama-Polygraf, který ...

14. Infografika: Jak si vede reklama ve vyhledávání ve srovnání s reklamou v sociálních sítích

Je efektivnější reklama na sociálních sítích, nebo ve vyhledávání? To je otázka, o ktere se mezi on-line marketéry vedou diskuze už dlouho. Společnost Kenshoo si proto připravila zajímavou info ...

15. 20. ročník veletrhu Reklama-Polygraf se blíží...

20. ročník veletrhu Reklama-Polygraf se blíží...Polygrafie, která patří k historickým průmyslovým odvětvím, za posledních dvacet let prošel docela významnou proměnou a vývojem. Stejně rychle, jak se v ...
Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (78)

16. Osvobozená reklama

Téměř po osmdesáti letech byla v Praze obnovena původní reklama lákající diváky do Osvobozeného divadla. Dnes bychom řekli „outdoor“. Reklama se nachází na domě v ulici V Jámě, ač vstup do domu je z ulice Štěpánská. Reklamu vytvořil známý český malíř a karikaturista Adolf Hoffmeister (1902- 1973) a jedná se o karikaturu zakladatelů Osvobozeného divadla - Voskovce a Wericha.

17. Ochutnejte blízkou budoucnost: Outdoorová reklama podle zákazníka

Reklama v outdooru si nemůže vybírat příjemce jinak, než lokalitou a umístěním. Ale je tomu opravdu tak? Nebo je možné, aby reklama reagovala na příjemce a naservírovala, právě tu reklamu, která je určená pozorovateli? Spojení dynamického reklamního média, zodpovězení otázky: „Kdo se dívá?“ a vzájemnou interaktivitou je možné nabídnout reklamu konkrétnímu příjemci. Kamera snímá prostor před reklamní obrazovkou, [...]

18. Senátory rozdělil spor, zda má reklama zůstat na ČT2, nebo na ČT1

Senátory ústavně-právního výboru rozdělil názor na to, zda má být reklama v České televizi zachována na kanálu ČT2, jak navrhla sněmovna, nebo na...


19. Reklama v seriálech do třetího čtení

V televizních filmech a seriálech by se brzy mohly objevovat výrobky konkrétních značek jako reklama.

20. I reklama uvítala papeže

Příjezd papeže do České republiky reflektovala i česká reklama. Pivní značka Bernard reagovala kampaní ve svém tradiční stylu "Svět se zbláznil,...
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video