Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.67%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.33%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.00%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
40.00%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: medialni analyzy
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


Výsledky vyhledávání v článcích (178)

1. Mediální výchova na základních školách zvenčí (2. část)

V první části článku jsme se v úvodu podívali na to, že jakási základní „mediální výchova“ na školách v dnešní „mediální a reklamní“ době zcela chybí. Reklama a média jsou bezesporu naší každod ...

2. Seznam.cz uzavřel mediální partnerství s kapelou Lucie

Seznam.cz uzavřel mediální partnerství s kapelou Lucie

3. Mediální výchova na základních školách zvenčí (1. část)

Ondřej Sedláček: Jistě přínosným okruhem témat MM portálu je sekce „Školy a vzdělávání“. Vzhledem k tomu, že mám z řady důvodů k této problematice celkem blízko, dovolím si připojit něko ...

4. Mediální výchova dětí (3. část) aneb co vědí děti o reklamě

ONDŘEJ SEDLÁČEK: Zhruba před dvěma měsíci jsem na tomto portálu komentoval vzdělávání nejmladší generace v oblasti médií, potažmo marketingu a související problematiky. Vyslovil jsem názor, že ...

5. Mediální dům Albatros Media a.s. spustil nový e-shop KnihyZdarma.cz

Největší český nakladatelský dům Albatros Media a.s. spustil nový internetový obchod nejen s knihami. KnihyZdarma.cz se tak stávají oficiálním e-shopem titulů nakladatelství Albatros, CooBoo a Plus. V ...

6. Komora Public Relations je mediální partnerem vybraných vzdělávacích fór a seminářů, které pořádá společnost top vision s.r.o..

Ve čtvrtek 4. října 2012 se v Konferenčním centru Green Point v Praze uskuteční další ročník fóra Interní komunikace, které je diskusním setkáním personalistů, manažerů pro komunikaci, HR a PR ...

7. Monitoring médií - hodnocení článků a analýza (3. část)

Řada firem jen pasivně odebírá přehled článků v rámci monitoringu, ale dále s ním nepracuje. Přitom bez následné analýzy a vyhodnocení relevantních článků sebekvalitnější monitoring firmě nepom ...

8. Fleischmannova Lagardère zastupuje tři nové weby

Mediální skupina Lagardère začala zastupovat weby DSL.cz, KalorickéTabulky.cz a Odpovědi.cz. Společnost tak pokračuje v rozšiřování svých digitálních aktivit a posiluje segmenty B2B a životní s ...
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video