Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.67%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.33%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.00%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
40.00%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: marketingove strategie
Výsledky vyhledávání ve firmách (46)

1. Badyan, s.r.o.

Nabízíme marketingové poradenství a public relations služby, včetně outsourcingu. Zajišťujeme media relations, specializujeme na internetovou komunikaci (PR on the Net, audity a obsahová správa webů, e-lettery, internetové kampaně aj.), veletržní PR aj.

2. Výzkumy Soukup

Strategický marketing založený na spolehlivém marketingovém výzkumu. Realizujeme B2C i B2B průzkum trhu, výzkum konkurence, mystery shopping, focus groups, etnografické metody. Klademe důraz na interpretaci dat, marketingová doporučení a strategie.

3. BenedaGroup.com

Jsme internetová mediální agentura zaměřená na strategický internetový marketing, poradenství, plánování a realizace internetové reklamní kampaně. Nabízíme služby: online reklamní strategie, bannerové reklamní kampaně, budování značky online, PPC reklama

4. Cyril & Metoděj, s.r.o.

Reklamní agentura z Brna poskytující full service. Reklamní kampaně od tvorby marketingové strategie a reklamního sdělení, přes plánování a nákup médií po reklamní produkci. Kreativní služby – firemní a vizuální styl, webdesign. Produkce tiskovin.

5. PR.Konektor

PR.Konektor je agentura s marketingovým přesahem, komplexním přístupem a dlouholetými zkušenostmi. Nabízíme media relations, digitální PR (vítěz České ceny PR 2010, řada dalších ocenění!), krizovou komunikaci, strategické poradenství a event management.
Výsledky vyhledávání v kalendáři událostí (172)

6. MIX TECHNIK A POSTUPŮ PRO EFEKTIVNÍ CÍLENÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

Snažíte se porozumět potřebám zákazníků? A víte, kdo opravdu jsou vaši zákazníci? Inspirujte se případovými studiemi a novými výzkumnými technikami k efektivnímu zacílení vaší marketingové kom ...

7. Jak marketingově využít Facebook a další sociální sítě

Sociální média se stala nepochybně jedním z nejaktuálnějších témat nejen v oblasti webového marketingu. Stále populárnější Facebook v nejbližší době překročí 800 milionů aktivních ...

8. Marketingové tržiště – Burza nejlepších nástrojů a nápadů pro B2B marketing

B2B marketing je téma, které zajímá hodně marketérů, ale moc se o něm neví. Proto MKTI připravuje speciální marketingovou akci, zaměřenou právě na ...

9. Marketingové kampaně - účinné kampaně, které prodávají

Zapojte obchodníky do vývoje marketingové strategie a marketéry do reality prodeje
Aby bylo možné zefektivnit Vaše prodeje, ...

10. HR STRATEGIE – KLÍČOVÝ NÁSTROJ ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ

Cílem tohoto semináře je seznámit HR manažery a HR specialisty s principy tvorby HR strategie, významem HR strategie pro efektivní řízení lidských zdrojů a pro zvyšování významu HR ve firmách. ...
Výsledky vyhledávání v článcích (213)

11. ETA ESHOP: 300% obratu implementací digitální strategie

Vytvořili jsme unikátní koncept růstu výkonu elektornického obchodu s propojením stávajících prodejních kanálů. Použili jsme klíčové inovace, které doposud v kategorii malých domá ...

12. TZ_KMCz_Úspěch digitální strategie Kia v ČR

KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem v České republice

13. Nová strategie a záměry PR Klubu

PR Klub chce sice i nadále těžit z výhody, kterou je sdružení PR specialistů u in-house firem i agentur, ale hodlá být nejen sdružením PR profesionálů a příznivců tohoto oboru, ale mít také jas ...

14. 5. vlna výzkumu: Marketingové aktivity B2B firem

Pátá vlna B2B monitoru se věnovala marketingovým aktivitám a struktuře marketingových rozpočtů B2B firem v ČR. V první ze tří částí výsledků Vám přinášíme například tyto analýzy: ...

15. MARKETINGOVĚ ORIENTOVANÁ FIRMA – téma společného semináře ČMS a KUM

Na závěr letošního listopadu připravila Česká marketingová společnost ve spolupráci s profesním Klubem učitelů marketingu již tradiční podzimní seminář. 
Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (42)

16. Novým šéfredaktorem Strategie Müller

Novým šéfredaktorem týdeníku Strategie vydavatelství Mladá fronta bude od 1. ledna 2010 Jan Müller (34). Ve funkci tak nahradí Václava Sochora, který...

17. Novým šéfredaktorem Strategie bude Jan Müller

Novým šéfredaktorem týdeníku Strategie vydavatelství Mladá fronta bude od 1. ledna 2010 Jan Müller (34). Ve funkci tak nahradí Václava Sochora, který na vlastní žádost odejde. ČTK o tom dnes informovala mluvčí Mladé fronty Pavlína Míčová.

18. Přestupy (Strategie č. 07/11)

Přestupy

19. Jak měřit své marketingové úspěchy na sociálních sítích?

Podle výzkumu serveru eMarketer.com měří úspěch svých marketingových kampaních na sociálních sítích pouze 16 % společností. Na Twitteru, Facebooku nebo YouTube je obrovské množství komerčních profilů a aktivit, ale jenom minimum jejich provozovatelů se snaží zjistit, zda jsou sociální sítě pro firmu přínosem a zda se přítomnost na nich vyplácí.

20. 36. týden v marketingové komunikaci z jedoucího rychlíku

O marketingu, public relations, reklamě a mediální scéně v rychlém přehledu dění z minulého týdne. Vysoce kvalitní obsah připravován ve spolupráci se čtenáři..
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video