Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.67%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.33%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.00%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
40.00%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: marketing
Výsledky vyhledávání ve firmách (113)

1. BenedaGroup.com

Jsme internetová mediální agentura zaměřená na strategický internetový marketing, poradenství, plánování a realizace internetové reklamní kampaně. Nabízíme služby: online reklamní strategie, bannerové reklamní kampaně, budování značky online, PPC reklama

2. D - SYSTEM, s.r.o.

Komunikační agentura specializující se na Outsourced Marketing.

3. Ing. Jiří Wagner

Dobrý den, dovolte mi, abych se Vám představil. Jmenuji se Jiří Wagner, mám rád média, marketing a vztahy s veřejností. Rád Vám poradím a nabídnu nový, neotřelý pohled na věc.

4. Opt-in s.r.o.

Email marketing - kompletní realizace emailových kampaní.

5. AC Marketing, s.r.o.

Společnost AC Marketing s.r.o. je reklamní agenturou, která se od roku 2004 zabývá komplexní reklamní činností. Od počátku svůj zájem soustředí na zviditelnění svých klientů v oblasti jejich podnikání.
Výsledky vyhledávání v kalendáři událostí (290)

6. Marketing Challenge Forum

Klíčová témata:
-ƒ Můj marketing: co očekávají, žádají a přejí si CEO od marketingu?
ƒ- A zase ta cena! Cenová strategie značek
ƒ- Případové studie

7. Marketing Challenge Forum

Marketing Challenge Forum umožňuje načerpat nové inspirace, podněty a kreativní impulsy pro marketingové aktivity při dosahování výsledků na produktové i podnikové úrovni. ...

8. KREATIVNÍ MARKETING ANEB JAK SE ODLIŠIT OD KONKURENCE

Naučíme se pochopit základní principy úspěšného marketingu: Úspěšný marketing stojí a padá s myšlením, inspirací, schopností být jiný než konkurence, ochotou př ...

9. Marketing Management 2010

Jak získat novou energii a motivaci pro recesí sužovaný marketing? Na to - doufejme - odpoví kongres Marketing Management 2010.

10. MARKETING PRO ASISTENTKY

Každý je dnes "marketérem na částečný úvazek". Jak si s tím má poradit kompetentní asistentka? Co se dnes žádá jako marketingové minimum na asistentských pozicích? V každé branži se marketing ...
Výsledky vyhledávání v článcích (794)

11. Marketing Live Conference 2013 – Online marketing a sociálne siete

24. 04. 2013 sa v Bratislave uskutoční stretnutie odborníkov a špecialistov z oblasti marketingu a PR. Hlavné témy konferencie sa budú týkať zlepšenia online komunikácie so zákazníkmi, n ...

12. Proč studovat marketing

Autor: Ing. Viktor Janouch, Ph.D.K napsání článku mě přivedl nedávný tweet: „Nemůžu si pomoct, ale představa, že někdo studuje marketing ve škole mi přijde strašně srandovní. Obzvlášť v Čechách.“ Přes ...

13. Němec Marketing, s. r. o. se mění na RobertNemec.com, s. r. o.

Agentura Němec Marketing, s. r. o. změnila svůj název na RobertNemec.com, s. r. o. Změna byla již zapsána v obchodním rejstříku.

14. Marketing Festival

Jedna z nejočekávanějších událostí tohoto roku na poli online marketingu se odehraje 22. a 23. listopadu v Brně v prostorách Janáčkova divadla. Největší konference svého druhu zaměřená na onlin ...

15. Veletrhy MARKETING MIX 2015

Prezentační veletrhy firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie MARKETING MIX se uskuteční tradičně ve dvou etapách v Praze a v Brně. V úterý 15. září 2015 proběhne již osmý ročník v Hotelu DUO ...
Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (146)

16. Scent marketing – marketing čichu

Zvykli jsme si na detailní škatulkování marketingových podoborů. To s sebou nese zástupy specialistů na dané marketingové téma. Dnes otevřu téma téměř neprozkoumaného marketingového podoboru na okraji zájmu. Scent marketing, tedy voňavý marketing, se zaměřuje na často opomíjený smysl – čich. Ten je jedním z pěti smyslů (podle definice naší euro-atlantské civilizace), kterými vnímáme podněty [...]

17. Scent marketing – voňavý marketing

Scent marketing je spíše názvem menšího podoboru marketingu, který sám o sobě nemá zásadní dopad na nákupní rozhodnutí zákazníka. Je však žádaným doplňkem k vizuálním a zvukovým podnětům. Důvodem, proč využít čichových podnětů v kombinaci s oslovením dalších smyslů je jednoduchá:  Čím více smyslů zákazníka pozitivně oslovíme, tím zvyšujeme efektivitu propagačního sdělení. Vůně [...]

18. Scent marketing – voňavý marketing

Scent marketing je spíše názvem menšího podoboru marketingu, který sám o sobě nemá zásadní dopad na nákupní rozhodnutí zákazníka. Je však žádaným doplňkem k vizuálním a zvukovým podnětům. Důvodem, proč využít čichových podnětů v kombinaci s oslovením dalších smyslů je jednoduchá:  Čím více smyslů zákazníka pozitivně oslovíme, tím zvyšujeme efektivitu propagačního sdělení. Vůně [...]

19. Proximity marketing od FuturLinku

Proximity marketing, také často označován za Bluetooth marketing, jsou propagační aktivity zaměřené na oslovení příjemců a zákazníků na mobilním zařízení, tedy mobilním telefonu, notebooku, mobilním komunikátoru… Bluetooth marketing je poměrně nepřesným označením, protože kromě Bluetooth komunikace je možné, k navázání kontaktu s příjemcem, použít i WiFi a NFC technologie. Futurlink technologie se opírá o Bluetooth a [...]

20. M. Marketing Group se rozšiřuje o 3p3 Consulting

M.Marketing Group získala majoritní podíl v 3p3 Consulting. Cílem M. Marketing Group, která např. organizuje soutěž krásy Česká Miss, je vytvořit...
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video