Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: letaky
Výsledky vyhledávání ve firmách (26)

1. POINT4ME.com s.r.o.

POINT4ME.cz - tisk online snadno a rychle, letáky, brožury, kalendáře, pohlednice, vizitky atd. ještě kvalitněji

2. Unimex- Miroslav Skalický

fotgrafické služby, agenturní služby, fotoalba, fotokniha: A6, A5, A4, A3, kalendáře: stolní nástěné, fotoalba, malonákladový digitální tisk, offsetový tisk, vizitky, samolepky, letáky, vazba V1, V2, V8a, TWIN.

3. Michal Vaněk

Nabízíme kompletní polygrafické – tiskové služby. Tiskneme katalogy, letáky, plakáty, samolepky a jiné firemní tiskoviny. Dodací lhůta 4 dny u většiny zakázek. Dále se zabýváme tvorbou www stránek, PPC reklamou a prodejem reklamních předmětů.

4. Agentura M-S-P, s.r.o.

Expresní velkoplošný a malonákladový tisk - plakáty, letáky, brožury, časopisy, vizitky, CLV, samolepky, podlahová a okenní grafika, kalendáře, fototapety a další tiskoviny. Moderní prostředí web2print pro on-line kalkulaci, objednávku a zaslání dat.

5. TISK Hermann & spol.

Reklama řezaná, tištěná, bannery, billboardy, razítka, tiskneme plakáty, letáky, vizitky, pozvánky, kopírování barevné i černobílé, knihařské práce - vazba diplomových prací, knihy, brožury, bloky, potisk textilu a keramiky, reklamní předměty.
V kalendáři akcí nebyly nalezeny žádné záznamy
Výsledky vyhledávání v článcích (23)

6. Obchodní řetězce kladou větší důraz na reklamní letáky, počet kontrol jejich doručení vzrostl o 25%

Češi šetří, slevové letáky je proto ovlivňují více než dříve. Obchodníci síly letáků využívají – loni jich ke spotřebitelům vyslali 4 miliardy. Rostoucí důležitost letáků v marketingovém ...

7. Sociální experiment: Fuck The Poor

Být malou neziskovou organizací není rozhodně ničím záviděníhodným. Na velké granty nedosáhnete a pasivní většině populace je vaše snažení upřímně jedno. Takové pocity zažívaly i v brits ...

8. Výzkum Češi a reklama 2010 (2.část)

Jak jsme se zmínili v první části, nyní se zaměříme na výsledky výzkumu v oblasti podpory prodeje jako je in-store propagace a ostatní formy, kde není přesycenost reklamou taková jako u médií. ...

9. OSTRAVO, ODPRÁŠENO!!!

Ostrava dlouhodobě bojuje se špatným ovzduším, které ovlivňuje průmysl, doprava a lokální topeniště. Jako největší znečišťovatel Ostravy však býval nejčastěji označován ArcelorMittal Ostrava, n ...

10. IDMZ připravila novou kampaň pro RSTS

Komunikační agentura IDMZ pro svého významného klienta, Raiffeisen stavební spořitelnu, navrhla a zrealizovala aktuální kampaň na podporu stavebního spoření pro děti s mottem „Snadnější ...
Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (6)

11. iPad: elektronické knihy, katalogy a letáky

Již jsme tu několikrát rozebírali možnosti elektronického letáku, katalogu nebo knihy a to hlavně z pohledu využití pro výstavy, prezentace anebo konference. Dejme si  malou exkurzi do minulosti. Jak to všechno začalo? Nejprve byl papír. Jedna z nejlepších forem jak dostat informace o produktech ke klientovi. Ostatně tištěné letáky jsou hojně využívány dodnes. V devadesátých letech minulého století [...]

12. Většina Slováků se při nákupech řídí akcemi a letáky

Většina obyvatel Slovenska si dává v době hospodářské krize větší pozor na to, co nakupuje. Tři pětiny lidí si vybírají zboží krátkodobé spotřeby...

13. Třetina Čechů nakupuje podle letáků obchodníků

Nabídkami v reklamních letácích obchodníků se při nákupu řídí třetina českých domácnost a dalších ve zhruba 43 procentech domácností si lidé letáky...

14. Vousáči v letácích propagují nářadí, blondýny vybavení do domácnosti, zjistil průzkum

Letáky, které do našich poštovních schránek nechávají distribuovat obchodní řetězce, se staly nedílnou součástí života. Důležitou roli u propagačních letáků hrají osoby, které zboží propagují. Výzkum společnosti Česká distribuční ukázal, že tuzemským letákům vládnou ženy, které se v obrazových sděleních objevují v 61 procentech případů.

15. Jan Jaroš (iStyle): digital signage aplikace pro iPad

Zařízení digital signage začínají více pronikat do nejrůznějších oblastí našeho života, nahrazují statická řešení propagace, papírové letáky apod. Do této kategorie spadá i využívání tabletu iPad od firmy Apple, které umožňuje mnohostranné využití právě na poli digitálních médií od použítí jako interaktivní leták přes sběr dat v terénu až po řízení výroby nebo obchodního týmu. Jak [...]
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video