Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: letak
Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (7)

1. Jan Jaroš (iStyle): digital signage aplikace pro iPad

Zařízení digital signage začínají více pronikat do nejrůznějších oblastí našeho života, nahrazují statická řešení propagace, papírové letáky apod. Do této kategorie spadá i využívání tabletu iPad od firmy Apple, které umožňuje mnohostranné využití právě na poli digitálních médií od použítí jako interaktivní leták přes sběr dat v terénu až po řízení výroby nebo obchodního týmu. Jak [...]

2. Geomarketing: černý kůň kampaní

Polovina z nás se rozhoduje podle letáků. I v době televize a internetu, odkud se na nás valí stovky reklamních sdělení, si tak zachovávají výsadní postavení.

3. Vousáči v letácích propagují nářadí, blondýny vybavení do domácnosti, zjistil průzkum

Letáky, které do našich poštovních schránek nechávají distribuovat obchodní řetězce, se staly nedílnou součástí života. Důležitou roli u propagačních letáků hrají osoby, které zboží propagují. Výzkum společnosti Česká distribuční ukázal, že tuzemským letákům vládnou ženy, které se v obrazových sděleních objevují v 61 procentech případů.

4. iPad: elektronické knihy, katalogy a letáky

Již jsme tu několikrát rozebírali možnosti elektronického letáku, katalogu nebo knihy a to hlavně z pohledu využití pro výstavy, prezentace anebo konference. Dejme si  malou exkurzi do minulosti. Jak to všechno začalo? Nejprve byl papír. Jedna z nejlepších forem jak dostat informace o produktech ke klientovi. Ostatně tištěné letáky jsou hojně využívány dodnes. V devadesátých letech minulého století [...]

5. Projdete kolem obrazovky a máte slevu

V USA použili novou zbraň pro získání zákazníků. Jelikož jsou náklady na tištěné letáky stále vysokou položkou a většina z nich stejně skončí jako výstelka do mokrých bot, rozhodlo se dvacet celostátních potravinových řetězců přistoupit na návrh telefonního operátora. Společně tak začali realizovat akci nazvanou SpendSmart. Zřídili několik desítek obrazovkových stanovišť s bezdrátovou konektivitu pro mobilní telefony. Zde vysílají [...]

6. Třetina Čechů nakupuje podle letáků obchodníků

Nabídkami v reklamních letácích obchodníků se při nákupu řídí třetina českých domácnost a dalších ve zhruba 43 procentech domácností si lidé letáky...

7. Většina Slováků se při nákupech řídí akcemi a letáky

Většina obyvatel Slovenska si dává v době hospodářské krize větší pozor na to, co nakupuje. Tři pětiny lidí si vybírají zboží krátkodobé spotřeby...
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video