Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: letak
Výsledky vyhledávání ve firmách (34)

1. ViperPrint Sp. z o.o.

2. Agentura Proc-ne

česká agentura zaměřena na sazbu/tisk časopisů, katalogů a přípravu flash bannerů.

3. Petr Ščuka - SOCODESIGN

Grafický design, Corporate Identity, Letáky, Plakáty, Loga, Vizitky, Propagační materiály, Web design

4. AC Marketing, s.r.o.

Společnost AC Marketing s.r.o. je reklamní agenturou, která se od roku 2004 zabývá komplexní reklamní činností. Od počátku svůj zájem soustředí na zviditelnění svých klientů v oblasti jejich podnikání.

5. Activity promotion s.r.o.

Dodavatel přenosných prezentačních systémů, reklamních stojanů, výstavních stěn, veletržních stánků a další.
Výsledky vyhledávání v kalendáři událostí (2)

6. Akademie PR

Tento bezplatný vzdělávací program organizuje Asociace Public Relations Agentur (APRA) ve spolupráci s Fakultou mezinárodních vztahů VŠE Praha pro studenty všech vysokých a vyšších odborných škol, kte ...

7. Školení direct marketingu

Jednodenní školení direct marketingu vám ukáže, jaké jsou současné možnosti přímé komunikace off-line i on-line a jak je efektivně využít. Direct marketing zahrnuje jak klasick&ea ...
Výsledky vyhledávání v článcích (43)

8. Kreativita není žádné kouzlo, naučte se jak na to

Chtěli jste si někdy navrhnout vlastní firemní slogan, reklamu nebo leták? Chtěli jste to udělat originální a zajímavé, ale nic vás nenapadlo? Pak jste si možná řekli, že nejste dostatečně krea ...

9. Dobrý newsletter není otravný spam. Spíš milostné psaní

Posíláte svým zákazníkům pravidelně e-maily? Jak docílit toho, aby neskončily v koši nebo v antispamovém filtru?

10. Jak zaujmout? Umění tříminutové prezentace!

Chcete umět zaujmout během tří minut? Při osobním hovoru, po telefonu, po mailu nebo třeba na webu či na billboardu? O tom všem, a ještě o více tématech, byl tříhodinový Workshop "Umění tříminu ...

11. Auditoři neadresné distribuce varují – o Vánocích nejsou výjimkou ani roznosy letáků nepřekračující 50% doručení.

Zájem o neadresnou distribuce před Vánoci roste. Jak narůstají objemy tištěných letáků, klesá však úspěšnost jejich doručení. V listopadu a zejména pak prosinci tak tři z deseti letáků končí ve ...

12. Rozhovor s Petrem Pouchlým o hrách

Získejte si je hravě.   Vyzývá Petr Pouchlý, jednatel společnosti Court of Moravia, jeden z spíkrů lednového brněnského Veletrhů řešení. Jeho přesvědčení o významu her na motivaci z ...
Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (7)

13. Jan Jaroš (iStyle): digital signage aplikace pro iPad

Zařízení digital signage začínají více pronikat do nejrůznějších oblastí našeho života, nahrazují statická řešení propagace, papírové letáky apod. Do této kategorie spadá i využívání tabletu iPad od firmy Apple, které umožňuje mnohostranné využití právě na poli digitálních médií od použítí jako interaktivní leták přes sběr dat v terénu až po řízení výroby nebo obchodního týmu. Jak [...]

14. Geomarketing: černý kůň kampaní

Polovina z nás se rozhoduje podle letáků. I v době televize a internetu, odkud se na nás valí stovky reklamních sdělení, si tak zachovávají výsadní postavení.

15. Vousáči v letácích propagují nářadí, blondýny vybavení do domácnosti, zjistil průzkum

Letáky, které do našich poštovních schránek nechávají distribuovat obchodní řetězce, se staly nedílnou součástí života. Důležitou roli u propagačních letáků hrají osoby, které zboží propagují. Výzkum společnosti Česká distribuční ukázal, že tuzemským letákům vládnou ženy, které se v obrazových sděleních objevují v 61 procentech případů.

16. iPad: elektronické knihy, katalogy a letáky

Již jsme tu několikrát rozebírali možnosti elektronického letáku, katalogu nebo knihy a to hlavně z pohledu využití pro výstavy, prezentace anebo konference. Dejme si  malou exkurzi do minulosti. Jak to všechno začalo? Nejprve byl papír. Jedna z nejlepších forem jak dostat informace o produktech ke klientovi. Ostatně tištěné letáky jsou hojně využívány dodnes. V devadesátých letech minulého století [...]

17. Projdete kolem obrazovky a máte slevu

V USA použili novou zbraň pro získání zákazníků. Jelikož jsou náklady na tištěné letáky stále vysokou položkou a většina z nich stejně skončí jako výstelka do mokrých bot, rozhodlo se dvacet celostátních potravinových řetězců přistoupit na návrh telefonního operátora. Společně tak začali realizovat akci nazvanou SpendSmart. Zřídili několik desítek obrazovkových stanovišť s bezdrátovou konektivitu pro mobilní telefony. Zde vysílají [...]
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video