Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.67%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.33%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.00%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
40.00%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: internetova komunikace
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (62)

1. Internetová TYVi od září

Od 9. září zahájí v tuzemsku vysílání internetová televize TYVi. Její program bude zaměřený na mladé lidi ve věku 15 až 35 let.

2. Internetová reklama přilákala v létě do Prahy více turistů

Do Prahy v létě meziročně přijelo téměř o pětinu více turistů, kteří si rezervovali hotel přes velké zahraniční portály Expedia.com a Hotels.com. Stojí za tím letní internetová reklamní kampaň za více než 200.000 dolarů (zhruba 3,4 milionu Kč). Na dnešní tiskové konferenci to uvedli zástupci agentury CzechTourism, města Prahy a pražských hotelů.

3. POPAI AWARDS 2010: To nejlepší z in-store komunikace

Středoevropská kancelář POPAI CE připravuje další ročník soutěže POPAI AWARDS 2010 o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech. V návaznosti na světové trendy a aktuální rozsah působnosti oboru in-store marketingu pořadatelé inovují soutěžní pravidla a rozšiřují kategorie soutěže. V letošním roce mohou soutěžící nově využít soutěžní kategorii zahrnující světové novinky z in-store komunikace a rovněž kategorii, do které budou zařazeny [...]

4. V září začne vysílat nová internetová TV pro mladé TYVi

Vstup na českou internetovou televizní scénu ohlásila další televizní stanice, tentokrát zaměřená zejména na mladé publikum.

5. Cena za nejlepší projekt digitální komunikace.

Čtvrtým rokem je vyhlašována mezinárodní soutěž o nejúspěšnější Digital Signage projekt, který započal svoji cestu roku 2007. Finalisté letošního ročníku se setkají na akci Digital Signage World ve Frankfurtu, kde budou soutěžit celkem v pěti kategoriích: Maloobchodní, navigační a informační digitální komunikace, dále obsah pro digital signage a v interaktivní oblasti. Soutěžní komise vybere vítěze v [...]

6. Český olympijský výbor obměnil tým komunikace. Získal novináře i lidi z agentur

Olympionici mají novou marketingovou ředitelku, šéfa komunikace i tiskovou mluvčí.

7. Vizuální komunikace III. – Pohyb světla násobí efektivitu

Předchozí díl seriálu Vizuální komunikace II – Trik se světlem u venkovních ploch Světlo a jeho intenzita hrají důležitou roli ve zvýraznění reklamní plochy. Ale jak zařídit, aby světlo pomohlo přilákat i pozornost? Trik číslo dvě – Rozpohybujte světlo! Periferní vidění lidského zraku, což je celých 98%, vnímá pouze pohyb. Pohyb je de facto změna pozice, polohy, nebo [...]

8. Vizuální komunikace I. – Jak pracuje lidský zrak

Reklama mimo domov je především vizuální komunikací. A jak by ne! Vždyť 80 % veškerých informací vnímáme zrakem. Působení reklamy v prostředí mimo domov se musí zaměřit na dvě základní otázky. Jak zařídit, aby si příjemce reklamy všimnul a jak působit obsahem, aby reklama u příjemce vzbudila očekávanou reakci (okamžitý nákup, touhu po získání produktu, inspiraci, [...]
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video