Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Výsledky vyhledávání

Hledaný výraz: e shopy
Výsledky vyhledávání ve firmách (7)

1. ACTUAL NET s.r.o.

Internetová agentura ACTUAL NET s.r.o. se zabývá prezentací firem na internetu od tvorby webových stránek a e-shopů, velmi kvalitní SEO optimalizaci pro vyhledávače, PPC reklamu a další. Našim zákazníkům také poskytujeme DTP grafické služby.

2. Jakub Jirsa

Hledáte dodavatele e-shop řešení? Jsme tu pro Vás. Vytvoříme Vám e-shop již od 150 Kč/měs. Vytváříme e-shopy, které opravdu prodávají. Moderní administrace, přehledný frontend a vysoká SEO optimalizace. To je eshop JZShop.cz

3. Dobrý web, s. r. o.

Pomáháme klientům ve zvyšování návštěvnosti webu a návratnosti investic. Pořádáme odborná školení PPC reklamy, SEO, sociálních sítí (Facebook, Twitter), web copywritingu, použitelnosti, Google Analytics a internetového marketingu pro e-shopy.

4. PragueBest s.r.o.

PragueBest s.r.o. je internetová agentura poskytující komplexní služby tvorby webových stránek, zakázkových aplikací a internetového marketingu.

5. Havai - Lenka Knechtlová

Tvorba www stránek. Webdesign, e-shopy. Analýzy, SEO optimalizace a copywritig. Intranet a webové aplikace, PPC kampaně, statistiky.
Výsledky vyhledávání v kalendáři událostí (6)

6. Internetový marketing pro e-shopy

Jste majitelem eshopu nebo uvažujete o jeho pořízení? Chcete vaše investice využít naplno? Vyvarujte se častých chyb a omylů, které vás mohou stát zbytečný čas i peníze. Zvyšte prodej, minimali ...

7. Školení SEO

Jednodenní školení SEO (nástroje pro optimalizaci webových stránek pro vyhledávače) je určeno všem, kteří zodpovídají za firemní nebo projektový marketing a webové prezentace mají přímo na star ...

8. Školení Google Analytics

Máte představu, co se s vaším webem děje? Víte, kolik vám na web chodí návštěvníků, ale nic o nich? Spouštíte reklamní kampaně na internetu, a jejich efektivita je vám neznámá? Naučíme vás porozumět v ...

9. Bussiness forum

6. ročník největší odborné akce pro internetové obchodníky je tady. Letos odhalíme, co nejde vykoukat z webu ani statistik. Jak největší obchody fungují ...

10. Školení Reklama a zákon

Celodenní školení na téma reklama a zákon vyřeší vaše otázky, na které stále marně hledáte odpověď.
Výsledky vyhledávání v článcích (20)

11. Infografika: Jak se vidí české e-shopy v roce 2014

76 % českých e-shopů loni zvýšilo svůj obrat a ještě vyšší očekávání mají pro letošní rok. Vyplývá to z průzkumu konzultační společnosti ACOMWARE, který byl včera zveřejněn na konferenci E-commerce 20 ...

12. Nové řešení uvítají internetové obchody

13. GO! Express & Logistics rostlo v roce 2015 téměř o 40%

V GO! Express & Logistics mají důvod ke spokojenosti. Rok 2015 byl rokem pozitivním, a to jak z hlediska hospodářských výsledků, tak co se týče dynamiky vývoje. "Firma přepravila nejvíce zásilek v ...

14. Průměrný online nákup v ČR má hodnotu 2000 korun, nejpopulárnější je platba na dobírku

Průměrný nákup českého zákazníka v e-shopu tvoří zboží v hodnotě necelých dvou tisíc korun. Většina Čechů zatím preferuje platbu na dobírku. Roste i zájem o osobní převzetí zboží na pobočkách a ...

15. Věta, která zněkolikanásobí účinnost kampaně na e-shop

Milan Horký: Máme na mysli větu, která jednak zmnohonásobuje počet prokliků u upoutávek (bannerů) a s vysokou pravděpodobností výrazně zvyšuje i množství realizací v e-shopech, především u nových záka ...
Výsledky vyhledávání RSS zdrojích (4)

16. E-shopy v pasti. EET u plateb kartou je často technicky neřešitelná

Povinnost evidovat v rámci elektronické evidence tržeb (EET) i platby za zboží zaplacené kartou přes internet znamená pro e-shopy velké technické komplikace, v některých případech až neřešitelné. Uvedla to Asociace pro elektronickou komerci.

17. E-shopy letos čeká rekordní nápor - viník: krize

Češi se naučili využívat on-line nákupů a stále častěji pomocí nich pořizují vánoční dárky. Důvodů je několik. Prvním je samozřejmě cena, která u e-shopů bývá zpravidla nižší než v kamenných prodejnách, druhým a neméně významným důvodem pak je úspora času a komfort, který e-shopy nabízí.

18. Průzkum: E-shopy Čechy přitahují, nakupuje v nich 91 procent uživatelů sítě

Tržby internetových obchodů rostou, i když kvůli krizi Češi utrácejí méně. Podle posledních čísel ČSÚ za srpen tržby klesly proti loňsku o 3,5 procenta, když klesají již 11 měsíců v řadě.

19. Svět už přes porovnávače cen nakupuje

Je využívání internetových srovnávačů cen pro e-shopy efektivní?
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Nadpis
 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video