Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Unie vydavatelů užívá nové „multimediální“ logo

Unie vydavatelů, profesní organizace spojující české vydavatele, představuje nové logo. Kromě názvu asociace logo obsahuje nově podtext „Deníky, časopisy, internet“ a dokresluje ho grafický prvek tabletu propojeného s tištěným médiem. Logo pro Unii vydavatelů vytvořil grafik Filip Sodomka.
 „Jedná se o přirozený vývoj, který kopíruje mediální realitu. Vydavatelé jsou v dnešní době zejména tvůrci obsahu bez ohledu na to, zda se objeví v tištěných titulech nebo na internetu. Tento fakt nové logo velmi dobře vystihuje,“ vysvětluje ředitel Unie vydavatelů Jozef Šabľa posun v grafice loga a jeho významu. „Správní rada Unie vydavatelů vybírala celkem z 14 návrhů a výraznou většinou se shodla na vítězi, který zachycuje trend současného mediálního trhu“ dodává Jozef Šabľa k výběru loga.

Za více než dvacetiletou historii Unie vydavatelů se jedná o třetí podobu loga. Při svém založení asociace reprezentovala pouze vydavatele deníků, což se také odrazilo v jejím jméně – Unie vydavatelů denního tisku. Proto logo z roku 1991 obsahovalo zkratku sdružení – UVDT.  Naposledy se logo změnilo v roce 2006, kdy Unie vydavatelů denního tisku přešla ke kratšímu názvu Unie vydavatelů, a zohlednila fakt, že zastupuje vydavatele nejen deníků, ale také časopisů. Nyní se logo obohatilo o internet jako přirozenou součást mediálních domů, přidal se grafický prvek a také větší barevnost, která reprezentuje stále výraznější design tištěných médií.

Unie vydavatelů přihlásila nové logo jako ochrannou známku na Úřadě průmyslového vlastnictví. Dvoubarevné logo se postupně objeví na všech merkantiliích organizace. Pro používání v zahraničí byla od české verze loga odvozena verze obsahující v angličtině ustálený název Czech Publishers´ Association.

Změna loga je součástí projektu na podporu tisku, který Unie vydavatelů spustila v roce 2013 a jehož součástí je řada marketingových a PR aktivit. Jedním z cílů je prezentovat periodický tisk jako pestré a živé médium, jehož obsah se šíří nejen na papíře, ale také prostřednictvím digitálních médií.

Společně s logem bude Unie vydavatelů měnit také celkovou vizuální identitu, včetně webových stránek. Nově se sloučí internetové stránky Unie vydavatelů s dosud samostatnými weby sekce časopisů a deníků a všechny informace o tisku budou přehledně na jednom místě. Připravované jednotné webové stránky budou svým designem odrážet grafiku loga.

Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  17.07.2013  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 2 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Unie vydavatelů užívá nové „multimediální“ logo
Unie vydavatelů, profesní organizace spojující české vydavatele, představuje nové logo. Kromě názvu asociace logo obsahuje nově podtext „Deníky, časopisy, internet“ a dokresluje ho grafický prvek tabletu propojeného s tištěným médiem. Logo pro Unii vydavatelů vytvořil grafik Filip Sodomka. & ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 17.07.2013
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video