Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
26.53%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
20.41%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.33%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
36.73%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Tiskové informace

    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


TZ Marketér roku 2015 ­ výsledky

V podvečer 19. května 2016 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 11. ročníku Marketér roku 2015. Večerem provázel excelentní moderátor Karel Voříšek a ...

Veletrh MARKETING MIX 2016

Prezentační veletrh firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie Marketing Mix se nově uskuteční v Ostravě. V úterý 22. března 2016 proběhne první ročník v novém konferenčním centru Důl Hlubina v areálu Dolních Vítkovic – v kulisách připomínajících Ocelové město z verneovek. Cílovo ...

Superrychlý tisk velkoformátových fotografií mimořádné kvality

Epson uvádí na trh nejnovější přírůstek série SC-P, tiskárnu SC-P20000. Představuje spojení velmi vysoké rychlosti tisku s vynikající kvalitou – je ideální pro tisk špičkových velkoformátových fotografií. Tiskárna se vyznačuje celou řadou inovativních technologií a vlastností. Nabízí p ...

Epson představuje své nejvýznamnější produkty

Na letošním ročníku ISE představí společnost Epson jeden ze svých nejvíce působivých produktů ve své historii účastí na této výstavě. Tyto nové modely, mezi něž patří první laserové instalační projektory využívající širokou škálu technologických inovací, rozšiřují stávají ...

Ljuba Kotásková posiluje McCann

Agenturní tým McCann Prague posílila Ljuba Kotásková, která přichází na pozici Social media director z Havas Prague. Tam doposud vedla oddělení social media a připravovala kampaně pro lokální klienty. Předtím působila mimo jiné v agenturách Zaraguza, Publicis a jako account director vedla obs ...

Celkový zásah tisku je v delším časovém období 89 %

Nejnovější data ukázala, že zásah tiskových titulů v české populaci stále dosahuje vysokých hodnot. Dokazují to především údaje, které říkají, že nejméně jeden deník si v posledních čtrnácti dnech přečetlo 64% populace, tedy přibližně 5,6 mil. osob ve věku 12–79 let, deníky a je ...

Interaktivní projektory společnosti Epson budou nově k dispozici společně se softwarem SMART Notebook po celém světě

Společnosti Epson a SMART Technologies Inc. oznámily vznik dohody, v rámci které bude vzdělávací software SMART Notebook® součástí interaktivních projektorů společnosti Epson po celém světě. Vytvořením efektivní kombinace prostředků pro interaktivní výuku je nyní pro vyučující mnoh ...

Veletrhy posílily komerční charakter

GO a REGIONTOUR 2016 proběhly v atmosféře ekonomického růstu a zvyšujícího se zájmu o české a moravské regiony. Cestovní ruch v České republice loni dosáhl rekordního výsledku, výrazně vzrostl příjezdový i domácí turismus a ještě lepší výsledek se očekává v roce 20 ...

Martin Žabka se stává Senior Account Directorem v AMI Communications

Novým Senior Account Directorem ve společnosti AMI Communications se od ledna stává Martin Žabka. Zodpovědný bude za řízení týmu poskytujícího servis klientům z oblasti zdravotnictví. Martin Žabka má bohaté, více než šestnáctileté, profesní zkušenosti v oblasti Public Relations v komunikačních odděl ...

Novou viceprezidentkou pro firemní zákazníky Vodafonu se od února 2016 stane Jana Žůrková

Jana Žůrková přichází z GE International, kde zastávala vedoucí pozice v ČR, Anglii a Německu. Ve Vodafone bude mít na starosti firemní zákazníky. Jana Žůrková vystudovala filologii na Masarykově univerzitě v Brně a ekonomii a management na Mendelově univerzitě v Brně. Jana dále absolvovala studijní ...
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


Články z jiných zdrojů ...
Nad Prahou se v minulých dnech rozsvítila nová LED obrazovka. A to doslova, našla totiž místo ve výšce 35 m nad zemí na rohové budově na Palackého náměstí v Praze. Obrazovka je  z dílny karlovarské  firmy LEDstudio. Vzhledem k umístění a velikosti obrazovky, se jednalo o poměrně náročnou instalaci. V první řadě bylo třeba odstranit původní nefunkční roller a nainstalovat nový [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Budova Muzea hlavního města Prahy se stala součástí reklamní kampaně Škoda Auto. A díky interaktivitě se může kdokoliv stát součástí  kampaně. Ve zkratce, stačí nahrát přes web nebo informační kiosek svojí fotografie, která se objeví na fasádě muzea na LED panelech. Kampaň se těší velkému zájmu ze strany kolemjdoucích. Jaké technické řešení se ale skrývá [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Obrazovky jsou jedním ze základních stavebních kamenů každé digitální reklamní plochy. Je to první a většinou i jediná věc, kterou příjemce reklamního sdělení z celé instalace uvidí. Je tedy žádoucí, aby obrazovky byly dobře viditelné na frekventovaném místě a měly odpovídající rozměry.  Určitě se shodneme, že v tomto případě: čím větší, tím lepší. Proč tedy pro instalaci [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Další RSS články
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video