Nad Prahou se v minulých dnech rozsvítila nová LED obrazovka. A to doslova, našla totiž místo ve výšce 35 m nad zemí na rohové budově na Palackého náměstí v Praze.
Obrazovka je z dílny karlovarské firmy LEDstudio. Vzhledem k umístění a velikosti obrazovky, se jednalo o poměrně náročnou instalaci. V první řadě bylo třeba odstranit původní nefunkční roller a nainstalovat nový [...]
Budova Muzea hlavního města Prahy se stala součástí reklamní kampaně Škoda Auto. A díky interaktivitě se může kdokoliv stát součástí kampaně. Ve zkratce, stačí nahrát přes web nebo informační kiosek svojí fotografie, která se objeví na fasádě muzea na LED panelech. Kampaň se těší velkému zájmu ze strany kolemjdoucích. Jaké technické řešení se ale skrývá [...]
Obrazovky jsou jedním ze základních stavebních kamenů každé digitální reklamní plochy. Je to první a většinou i jediná věc, kterou příjemce reklamního sdělení z celé instalace uvidí. Je tedy žádoucí, aby obrazovky byly dobře viditelné na frekventovaném místě a měly odpovídající rozměry. Určitě se shodneme, že v tomto případě: čím větší, tím lepší. Proč tedy pro instalaci [...]
V širším časovém kontextu se česká LED obrazovková scéna pohybuje na houpačce se stoupající tendencí, tím vlastně sledují průběh ekonomických dějin krajiny. Obrazovek tedy přibývá a kdo alespoň trochu sleduje tyto reklamní plochy, zjišťuje, že posledním rokem jejich počty strmě narůstají. Už bylo na čase, chtělo by se říci, ale stále jsou zde opakované neduhy a omezující [...]
Webová reklama používá zkratku PPC (Pay Per Click), která vystihuje platbu za reklamu viděnou a potvrzenou uživatelem internetu. Jde o exaktní měření, takže žádné rozdílně interpretované výzkumy a statistiky.
PPM je hříčkou slov označující Pay Per Man, neboli, plať za člověka. V této souvislosti se objevuje další zkratka PPP, neboli Pay Per Passant, čož označuje platbu [...]
Důvodů je hned několik. Nejdůležitějším je přesné zacílení kampaně. Potřebujete zasáhnout ženy toužící po krásném těle? Není nic jednoduššího, než je ovlivnit všude tam, kde se snaží realizovat své tužby po krásném těle. Kde to je? Fitness centra, kadeřnické salóny, salóny vizážistů, lázeňské domy… Vyrábíte nealkoholické nápoje? Kde lidé nejvíce nakupují nápoje? Jsou to markety [...]
Často se stává, že pokud jste na nějaké pozici příliš dlouho ztrácíte nadhled. Někdy stačí trochu poodstoupit a podívat se na situaci z jiného úhlu nebo porovnat jak to dělají jinde. Z pohledu DOOH je to jinde v jiné zemi, proto si dnes můžete přečíst komentář Marka Pigou (ředitele Screenmedia expo), který se vyjádřil pro Dmarketing.CZ o stavu DOOH ve Spojeném Království, jednom z nejrozvinutějších trhů DOOH.
Situace zde vůbec nevypadá špatně, segment DOOH zaznamenává trvalý růst a co je take důležité, obor se dostal z experimentálních časů do stavu plnohodnotného media, které je součástí marketingového mixu. Svědčí o tom i podíl 11,4% z cekového outdoor trhu Británie. Ale více už v samotném komentáři:
Lidé rádi a často nakupují tam, kde je prostředí obchodu příjemné, přehledné, sortiment adekvátně vystavený a prodejní personál vstřícný a slušný.
Občas však nakupující narazí na nedostupnou obsluhu prodejny či nedostatečnou informovanost personálu o požadovaném zboží. Někteří ze zákazníků také oplývají neochotou komunikovat s příliš iniciativním personálem a preferují možnost nejprve vystavené zboží prozkoumat a poté [...]