Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
23.26%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
20.93%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.28%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.53%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Reklama&Polygraf: doprovodný program 23.3.2010

Mezinárodní veletrh reklamních služeb, marketingu a médií a mezinárodní veletrh polygrafie, papíru, obalů a balicí techniky začíná a nabízí kromě zajímavých expozic vystavovatelů také zajímavý doprovodný program.

DOPROVODNÝ PROGRAM – ÚTERÝ, 23. 3. 2010 


11,00 - 11,45 
MARKETING VČERA, DNES A ZÍTRA 
Místo: Pravé křídlo Průmyslového Paláce 
Moderátor: Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS 
Diskutují: odborníci České marketingové společnosti a jejich hosté 
Diskusní panel zaměřený hlavně na budoucnost marketingu s reflexí na jeho minulost. Nejde o nostalgické vzpomínání, ale o využití toho pozitivního co bylo přínosné ke splnění cílů, které si klademe pro budoucnost. 
Garant: Česká marketingová společnost 

OSLAVA 20. VÝROČNÍ ČESKÉ MARKETINGOVÉ SPOLEČNOSTI 
Při příležitosti významného výročí založení ČMS budou zakládajícím a dalším významným individuálním i kolektivním členům předány pamětní listy. 

11,45 - 12,00 
Vyhlášení soutěže ČMS – MARKETÉR ROKU 
Místo: Pravé křídlo Průmyslového Paláce 
Za vyhlašovatele soutěže: Gustav Tomek, vice-president České marketingové společnosti 

12,00 - 12,30 
PŘEDÁNÍ PAMĚTNÍCH LISTŮ PŘEDSEDŮM ČMS A ZAKLÁDAJÍCÍM KOLEKTIVNÍM ČLENŮM 
Místo: Pravé křídlo Průmyslového Paláce 
Zástupci České marketingové společnosti 

13,00 - 13,45 
Marketingové nástroje pro české firmy 
Místo: Pravé křídlo Průmyslového Paláce 
Hlavní témata: 
• Česká reklama 2010 
• Jsme reklamní stádo? 
• Síťové vs. nesíťové agentury – zplodili krize a internet novou formu agenturní spolupráce? 
Strategie připravila diskusi o marketingovém výzkumu a marketingových nástrojích pro menší a střední firmy. 
Moderuje: Zdeněk Strnad, Strategie garant: Mladá fronta, vydavatel týdenníku o marketingové komunikaci Strategie 

14,00 
VERNISÁŽ – SIGNMAKINGOVÁ GALERIE 
Místo: Levé křídlo Průmyslového Paláce s podtitulkem: „Reklamní technologie a výtvarné umění – soužití v nových souvislostech“. Jedná se o představení řady výtvarných fotografických a uměleckých děl vytištěných na moderních digitálních tiskových strojích. Kromě jiných zajímavostí můžete vidět: 
‐ KODEX GIGAS – ĎÁBLOVOU BIBLI 
‐ KOPII KNIHY KATALÁNSKÉHO ATLASU 
‐ výtvarní díla realizované na digit. technologiích P. Vavryse a P. Formana 
‐ fotografie Jindřicha Šteita a mnoho dalšího  
Garantem jsou společnosti: M.I.P. Group a Grapo 

14,00 - 15,00
„3D reklama funguje“ 
Místo: Pravé křídlo Průmyslového Paláce 
Jako každý rok, i letos organizujeme při příležitosti vyhlášení výsledků soutěže Hvězda 3D reklamy diskusní panel na veletrhu Reklama, Polygraf. Téma je tentokrát „3D reklama, která funguje“. Zástupci agentur a jejich klientů budou prezentovat práce z oboru 3D, jež na trhu uspěly a zafungovaly. Nahlédneme do zákulisí, jak předměty vznikaly, co bylo cílem a jak se cíle podařilo naplnit. 
Garant: Asociace 3D reklamy 

15,00-15,55 
VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ SOUTĚŽE HVĚZDA 3D REKLAMY 
Místo: Pravé křídlo Průmyslového Paláce Vzhledem ke stále se zvyšující úloze 3D reklamy v celém reklamním mixu Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR), M.I.P. Group, Strategie a Asociace komunikačních agentur (AKA) vyhlásí výsledky již devátého ročníku prestižní soutěže o nejlepší reklamní předmět. Tato soutěž je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou ať již jako agentury, promotion teamy či klienti. 

16,00-16,30 
První křest knížky „Retail Marketing“ vydané v nakladatelství Management Press 
Místo: Pravé křídlo Průmyslového Paláce 
Autoři: Ing. Milan Postler, PhD – vedoucí autorského kolektivu (pedagog – odborný asistent na VŠE v Praze se zaměřením na problematiku marketingu, marketingových komunikací a marketingového výzkumu trhu); Doc. PhDr. Ing. Vladimír Bárta,CSc. (uznávaný odborník na problematiku chování spotřebitele a výzkum trhu, bývalý ředitel výzkumné agentury Psyma Praha, dnes pedagog na VŠE v Praze); Ing. Ladislav Pátík (ředitel agentury WTL I.M.C. Services, specialista na problematiku trade marketingu a podlinkových marketingových komunikací) 

Autor článku  Jana Girgašová  Vydáno  22.03.2010  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 0 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Reklama&Polygraf: doprovodný program 23.3.2010
Mezinárodní veletrh reklamních služeb, marketingu a médií a mezinárodní veletrh polygrafie, papíru, obalů a balicí techniky začíná a nabízí kromě zajímavých expozic vystavovatelů také zajímavý doprovodný program. DOPROVODNÝ PROGRAM – ÚTERÝ, 23. 3. 2010 11,00 - 11,45 MARKETING VČERA, DNES A ZÍTRA ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 22.03.2010
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video