Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.22%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
22.22%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
15.87%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.68%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

#DÍKYROSO: PUMA svou kampaní na rozloučenou vzdala hold Rosickému


#DÍKYROSO: PUMA svou kampaní na rozloučenou vzdala hold Rosickému
Agentura Soulmates připravila pro německou sportovní značku PUMA integrovanou kampaň
oslavující jednoho z nejlepších českých fotbalistů Tomáše Rosického, který se o víkendu
velkolepě rozloučil s profesionální hráčskou kariérou na pražské Letné, kam dorazili jeho
bývalí spoluhráči z londýnského Arsenalu, Dortmundu, České reprezentace a domácí Sparty.

PUMA s Rosickým dlouhodobě spolupracovala na lokální i světové scéně a pro poslední
kampaň s Rosickým si jako partnera vybrala brand experience a kreativní agenturu
Soulmates.

Puma spolupracuje s Tomášem Rosickým už od roku 2009, a proto jsme mu za to chtěli
originálním způsobem poděkovat a zároveň mu veřejně vzdát hold za jeho nezapomenutelné
výkony a velmi úspěšnou fotbalovou kariéru. Věřím, že se nám to kampaní #DÍKYROSO
podařilo,” uvedla Zuzana Křivánková, Trade Marketing Manager společnosti PUMA pro
Česko a Slovensko.

Kampaň se kromě sociálních sítí PUMA objevila necelé dva týdny před utkáním na CLV a
dalších OOH formátech v centru Prahy, v rámci guerilla marketingu i na chodnících takřka po
celém městě. Dále také jako instalace v OC Arkády Pankrác, kde vznikla síť slávy s dresy
Tomáše Rosického a hesly vystihujícími důležité okamžiky jeho kariéry. Na stejná hesla
mohli lidé narazit večer před utkáním v rámci guerilla videomappingu, který probíhal ve
vybraných lokalitách hlavního města.

Rosický sice získal v zahraničí označení „Malý Mozart“, my jsme ale v kampani akcentovali
českou přezdívku „Rosa“, která je našim fanouškům bližší a více rezonuje,” vysvětlil Tom
Hodboď, tvůrce konceptu a strategie kampaně, působící v Soulmates. Hlavní sdělení
zakomponované do hashtagu tak začali fanoušci spontánně využívat na sociálních sítích
před i během rozlučkového utkání

Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  19.06.2018  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 0 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
#DÍKYROSO: PUMA svou kampaní na rozloučenou vzdala hold Rosickému

#DÍKYROSO: PUMA svou kampaní na rozloučenou vzdala hold Rosickému
Agentura Soulmates připravila pro německou sportovní značku PUMA integrovanou kampaňoslavující jednoho z nejlepších českých fotbalistů Tomáše Rosického, který se o víkenduvelkolepě rozloučil s profesionální hráčskou karié ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 19.06.2018
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video