Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.67%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.33%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.00%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
40.00%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Public relations ve farmacii

Farmaceutické odvětví je velice specifické jak svým podnikáním, svými cílovými zákazníky, tak i různými kanály, přes které je možné komunikaci vést. Vyhlášky se mění v jednom kuse, kauzy se tu táhnou léta, nic není jen tak. Udržet se v sedle znamená být pořád ve střehu. 
Za stěžejní téma jsou nyní považovány i na evropské úrovni (www.efpia.eu) především komunikace inovace a důležitosti strategického plánu rozvoje inovativního farmaceutického průmyslu, který dokáže přinášet do systému nové způsoby léčby. Dále pak padělky a systém úhrad v celém evropském sektoru, který se počítá vzorcem, jehož důsledkem je nyní zjednodušeně řečeno stahování určitých produktů z českého trhu kvůli nedostatečné úhradě ze zdravotnického systému.

Dalším silným tématem je etika v rámci farmaceutického průmyslu týkající se spolupráce s lékaři v oblasti klinických studií, na které by měl dohlížet Státní ústav pro kontrolu léčiv. Klinické studie jsou studie, které jsou většinou realizovány na běžných pacientech daného lékaře či zdravotního pracoviště, a tak zde samozřejmě vzniká okamžik, kdy je pacient součástí kontraktu mezi farmaceutickou společností a tím, kdo ho ošetřuje. Témat je veliké množství a denně se s nimi setkáváte v médiích. Jak je tam ale dostat?

PRODUKTOVÉ PR
Než začneme, je ještě dobré říci, že témata běžně můžeme rozdělit na korporátní a produktovou oblast PR jako u jiných odvětví. V rámci produktové oblasti se produkty farmaceutického průmyslu dělí do skupin OTC (over the counter) – léky volně prodejné a Rx (používá se v anglosaských zemích, podobné jako Rp. – recipe = vezmi) – léky na předpis a zároveň ty, jež kromě vakcín postihuje legislat vní systém opatřeními v rámci komunikace, která neumožňují propagaci tak, jak jsme na ni zvyklí z běžného produktového PR.

OTC skupina léčiv zahrnuje léčiva, u kterých je možné realizovat standardní kampaň, jež se zaměří přímo na produkt či bude podpořena nějakým nosným tématem. Běžně se s ní setkáváme
Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  28.12.2012  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 0 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Public relations ve farmacii
Farmaceutické odvětví je velice specifické jak svým podnikáním, svými cílovými zákazníky, tak i různými kanály, přes které je možné komunikaci vést. Vyhlášky se mění v jednom kuse, kauzy se tu táhnou léta, nic není jen tak. Udržet se v sedle znamená být pořád ve střehu.  Z ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 28.12.2012
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video