Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
27.91%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
23.26%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.28%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
32.56%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

PR Klub

    1 | 2   


Novináři kontra PR: Ring volný

Byl srpen. Léto. Okurky zrály. A v jednom dni se začaly šířit hned dvě zprávy týkající se PRistů. Tvářily se hrozně dramaticky a důležitě. Ale vlastně šlo o pořádně nafouklé bubliny. Takže je na čase se zgruntu kouknout, jak to mezi lidmi z PR a novináři chodí. A rovnou se nad tím spol ...

Public relations ve farmacii

Farmaceutické odvětví je velice specifické jak svým podnikáním, svými cílovými zákazníky, tak i různými kanály, přes které je možné komunikaci vést. Vyhlášky se mění v jednom kuse, kauzy se tu táhnou léta, nic není jen tak. Udržet se v sedle znamená být pořá ...

Gargantuové polykají nezávislé agentury

Čas nezávislých digitálních agentur na marketingovém trhu se podle všeho naplňuje. Na konci září koupila Publicis Groupe amsterdamskou Lbi. Britský deník Guardian označil akvizici amsterodamské agentury pro digitální marketing Lbi Publicis Groupe za další velkou bitvu, kterou proti sobě svedl ...

Jak dělat, co vás baví, a dostat za to zaplaceno.

Rozhodli jste se pustit do nového projektu, chcete změnit svojí práci, hledáte nový impuls ve svém životě, zatímco se blíží konec světa? Zkuste otevřít knížku Johna Williamse Jak dělat, co vás baví, a dostat za to zaplaceno. Jsem poměrně velký skeptik návodů, motivačních dechberoucích ...

Trendy v PR:

Trendy v PR mají jedno společné – týkají se hlavně sociálních sítí, které pro PR přinesly řadu zajímavých příležitostí. Většinou o nich víme, ale ne všichni je dokážeme efektivně používat. Umět psát tiskové zprávy, to už dávno nestačí. Chce to mnohem víc. Začněme storytellingem. ...

Rubikon PR pro Skyplan.cz

Korporátní a produktovou komunikaci pro Skyplan.cz, internetovou aplikaci zajišťující kompenzace za problémy v letecké dopravě, bude zajišťovat agentura Rubikon PR, kterou založili na začátku letošního roku tři bývalí zaměstnanci největší tuzemské PR agentury Ami Communications. ...

Kuncová novým členem týmu AMI Communications

Novým členem týmu PR agentury AMI Communications se stala Kristýna Kuncová. Ve společnosti bude působit na pozici Account Manager a bude mít na starosti klienty z oblasti financí a služeb. Kristýna tak naváže na své zkušenosti z předchozího zaměstnání, kde se zabývala korporátní komunikací pro význa ...

Euro RSCG se přeměnilo na Havas

Komunikační agentura Euro RSCG Worldwide představila svou novou identitu, přejmenovala se na Havas Worldwide. Změna se týká všech 75 zemí, kde Euro RSCG působilo. Pražská pobočka agentury připravila při této příležitosti slavnostní happening, který se uskutečnil před sídlem agentury na Letné. Podíle ...

Nový design webu Kasa.cz

Stránky internetového prodejce Kasa.cz mají modernější design a inovovanou strukturu. Pro zákazníky tyto změny představují usnadnění výběru i nákupu zvoleného zboží. „Velkou výhodou nových stránek Kasa.cz je intuitivní vyhledávání. Každá sekce je členěna podle velikosti a použití zboží, díky ...

PR KLUB – PR LIFE S BOOMERANG PUBLISHING

PR Klub dnes rozeslal na databázi svého online magazínu PR Life zbrusu novou verzi! V září 2012 jsme začali na přípravě našeho dvouměsíčníku o oboru public relations spolupracovat s vydavatelstvím Boomerang Publishing. Boomerang nám nabídl pomocnou ruku a ...

    1 | 2   


Články z jiných zdrojů ...
Nad Prahou se v minulých dnech rozsvítila nová LED obrazovka. A to doslova, našla totiž místo ve výšce 35 m nad zemí na rohové budově na Palackého náměstí v Praze. Obrazovka je  z dílny karlovarské  firmy LEDstudio. Vzhledem k umístění a velikosti obrazovky, se jednalo o poměrně náročnou instalaci. V první řadě bylo třeba odstranit původní nefunkční roller a nainstalovat nový [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Budova Muzea hlavního města Prahy se stala součástí reklamní kampaně Škoda Auto. A díky interaktivitě se může kdokoliv stát součástí  kampaně. Ve zkratce, stačí nahrát přes web nebo informační kiosek svojí fotografie, která se objeví na fasádě muzea na LED panelech. Kampaň se těší velkému zájmu ze strany kolemjdoucích. Jaké technické řešení se ale skrývá [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Obrazovky jsou jedním ze základních stavebních kamenů každé digitální reklamní plochy. Je to první a většinou i jediná věc, kterou příjemce reklamního sdělení z celé instalace uvidí. Je tedy žádoucí, aby obrazovky byly dobře viditelné na frekventovaném místě a měly odpovídající rozměry.  Určitě se shodneme, že v tomto případě: čím větší, tím lepší. Proč tedy pro instalaci [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Další RSS články
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video