Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

PR Klub prochází rebrandingem – nové logo, nové webové stránky, nové projekty

PR Klub od 1. března 2012 mění svůj vzhled, prošel rebrandingem spojeným s novými projekty a ideami jeho vedení. Přichází s novou vizuální podobou loga, webových stránek a novým bulletinem PR LIFE.
Logo pracuje jak s barevnými změnami, aby lépe vystihovalo, kdo jsme a proč se v rámci PR Klubusdružujeme. Mělo by především odrážet dynamiku skupiny odborníků v komunikaci, naši sílu a prostor pro sdělení, ale odkrýt i diverzitu a individualitu jako téma našeho oboru. Zároveň prezentuje silnou soudržnost, bez níž bychom neměli možnost realizovat velké kroky dopředu. V neposlední řádě je dalším claimem rozvoj. Autorem loga je společnost GrowJob.

Profesionální PRista věří ve vyšší smysl jeho práce. Kvalitní komunikace spojuje myšlenky, srdce a duše lidí. To stejné chceme i my v PR Klubu – chceme vytvořit otevřenou a dynamickou komunitu založenou na etických principech a velkorysém chování. Jenom společně můžeme vytvořit něco silnějšího, kvalitnějšího, co koneckonců bude pomáhat nám všem. To je naše vize,“ vysvětluje změny Cristina Muntean, předsedkyně výkonného výboru PR Klubu.

Nové webové stránky

Spolu s novým logem PR Klub představuje i nové webové stránky, které se posunuly do podoby portálu. „Kromě platformy pro odborný obsah jsme zavedli i nové funkce pro naše členy. Nyní si každý může aktualizovat svůj profesní profil, má k dispozici přehledný kalendář akcí, ale i prostor pro vlastní publikační činnost,“ uvedla Kateřina Borovanská, garantka webu, člen výkonného výboru PR Klubu. Webový portál by měl sloužit jako zdroj nových informací pro komunitu PRistů.

Bulletin přejmenován na PR LIFE

V rámci rebrandingu PR Klub představuje i novou podobou bulletinu, jehož první číslo vychází 1. 3. 2012 a nese jméno PR LIFE. Jeho podobu a obsah naleznete v příloze, jedná se o magazín pro specialisty v komunikaci, který se věnuje aktuálním tématům, publikuje rozhovory se zajímavým osobnostmi PR, přináší recenze na nové odborné knihy a prezentuje nadcházející aktivity PR Klubu. Tento magazín je k dispozici zdarma a je rozesílán nejenom členům PR Klubu, ale i dalším zájemcům.
Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  13.03.2012  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 2 )
... hodnotim ...
   
Fotogalerie ...
Diskuse ...
PR Klub prochází rebrandingem – nové logo, nové webové stránky, nové projekty
PR Klub od 1. března 2012 mění svůj vzhled, prošel rebrandingem spojeným s novými projekty a ideami jeho vedení. Přichází s novou vizuální podobou loga, webových stránek a novým bulletinem PR LIFE.
Logo pracuje jak s barevnými změnami, aby lépe vystihovalo, kdo jsme a proč se v rámci PR Klubusdružujeme. Mělo ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 13.03.2012
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video