Pepsi startuje kampaň pro všechny generace. S Jacksonem a Spears míří i na mileniály
Oblíbený kolový nápoj Pepsi spouští od června svou letní kampaň. Hlavním mottem je „Pepsi pro všechny generace“. Legendární značka tím připomíná svou dlouhou historii, popové ikony s ní spojené i hodnoty přetrvávající napříč generacemi. Na limitované edici plechovek Pepsi se představí král popu Michael Jackson a zpěvačka Britney Spears. Nádech minulosti čeká také nejmladší generaci aktivacemi v digitálním prostředí či unikátním oblečením v retro stylu. V neposlední řadě se prvky kampaně promítnou i do letošního pokračování roadshow, ve které veřejnost vybírá kolový nápoj s lepší chutí.
„Letošní kampaní chceme potěšit nejen fanoušky, kteří si ikony populární hudby dobře pamatují. Žít život naplno v každém okamžiku je společnou hodnotou všech lidí bez rozdílu věku, proto věříme, že chytne za srdce i ty nejmladší,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi ČR s tím, že kampaň je i připomenutím výročí pětadvaceti let značky v Česku a 125 let od doby, co byl nápoj vyvinut.
Plechovky v retro designu
Poselství kampaně se doslova obtisklo na limitovanou edici plechovek i PET láhví se siluetou obou umělců. „Českým zákazníkům nabídneme design s Michaelem Jacksonem a Britney Spears, jejichž známost je mezi domácími spotřebiteli nejvyšší,“ doplnil Michal Šlechta. Pepsi v retro balení bude k dostání v tuzemských obchodech počínaje červnovým startem celé kampaně.
Pepsi v televizi i digitálu
Kampaň se realizuje v ATL i BTL komunikaci. V nadlince bude klíčový televizní spot (TV kanály skupiny FTV Prima), ve kterém vystupují obě celosvětově známé osobnosti. Pro mladší generaci značka plánuje během léta celou řadu aktivit a soutěží v online prostředí na svém Facebooku a Instagramu. Součástí kampaně bude i unikátní retro edice oblečení. Pepsi plánuje zapojit také vybrané české a slovenské influencery.
Souboj chuti s kapkou retra
Kampaň má své místo i v již třetím ročníku populárního testování chutí dvou světových značek kolových nápojů v ČR. V letošním klání Souboje chuti bude PepsiCo opět zastoupena jak plechovkou Pepsi v klasické modré barvě, tak i v barvě černé, která je bez kalorií. Prvkem, odkazujícím na retro kampaň, pak bude možnost hlasujících určit, k jaké generaci se vzhledem ke svému věku hlásí.