Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.99%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
20.69%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
17.24%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.08%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Nechejte za sebe pracovat své virtuální já

Co je infoprodukt představí Petr Popek na všech říjnových Veletrzích řešení.
Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnikatelů. Se kterou otázkou se nejčastěji potkáváte na jednáních s podnikateli?
Nejčastěji je to „marketing nám nefunguje, co máme změnit“? A nejčastější odpovědí na ni bývá „postupně všechno“. Protože řada podnikatelů a firem ještě funguje v zastaralém režimu kdy

1)     web je pouze jejich vizitkou s kontaktem, sídlem firmy a infem o produktu. Nijak se zákazníkem nekomunikuje, nedává hodnotný obsah zdarma, nesbírá kontakty a co víc, neprodává. Řada firem na takto nefunkční stránky navíc pošle návštěvnost z PPC kampaních na Google nebo Sklik a pak se diví, že nemají žádný účinek.

2)     email marketing se omezil jenom na neustálé posílání obchodních nabídek (pokud vůbec je)

3)     komunikace na sociálních sítích je obdobou email marketingu – tapetování stránky nabídkami bez další komunikace (pokud vůbec je)

Takto bych mohl pokračovat ještě dlouho. Velké množství podniků dává velké peníze do reklamy tlakem (billboardy, letáčky, LCD panely, rádio spoty), která když jim nepřináší relevantní účinek. Místo aby udělali změnu ve způsobu zviditelnění se, nalijí do stejných nefunkčních modelů ještě více peněz v očekávání lepších výsledků. Na obsahový marketing tzv. reklamu tahem buď nemyslí, nebo o ní jednoduše neví.

Lidé své know how brání a mají tendenci věci tajit. Vy ale říkáte přesný opak a nabádáte je k bezplatnému šíření. V čem je to tajemství?
Neříkal bych tomu tajemství. Jednoduše se řada lidí o své know-how bojí. Myslí si, že když něco z toho co ví, či umí, zveřejní, že to lidi zkopírují. Nebo si pak budou moci své problémy vyřešit sami a nebudou službu poptávat. Realita je taková, že spousta lidí nemá prostor či nechce se učit něčemu mimo svůj obor. Jeden můj kolega dal 90% svého know-how zdarma na internet. Když jsem se jím probíral, abych ho aplikoval na svůj obor, zjistil jsem, že je toho tolik, že bych strávil několik dnů jenom studiem daného oboru. Radši jsem mu zaplatil za konzultaci v daném problému a věřím, že jsem nebyl sám. Ušetřený čas byl větší, než investované peníze.

Infoprodukt je v ČR nový pojem, jak jej lidé podle vás vnímají?
Asi začnu tím, co to vlastně infoprodukt je. Jedná se o soubor informací, které jsou předávány za úplatu nejčastěji online formou. Mohou to být elektronické publikace, články, jednotlivá videa či členské sekce s videi. Většinou je jejich cílem vyřešit konkrétní problém či předat konkrétní know-how v daném oboru. Před samotným prodejem je většinou ochutnávka předávaných informací – videa zdarma, náhled do části obsahu zdarma. Aby lidé nekupovali zajíce v pytli. Krásný přehled infoproduktů je na stránce kupinfo.cz

Lidé se k infoproduktům staví různě. Někteří oceňují ucelenost předávaného know-how, ušetřený čas vyhledáváním podobných informací na internetu, studiem daného oboru. Také to, že na rozdíl od živého kurzu v kolikrát násobně vyšší hodnotě, se mohou k danému tématu vracet opakovaně.

Na předchozích Veletrzích řešení byly vaše prezentace velmi živé a poutavé. A co se mohou těšit účastníci říjnových setkání?
Ukážu jim, co jsou infoprodukty a příklady některých i s informací, kolik do kterého vstoupilo lidí, aby si mohli udělat obrázek o jejich úspěšnosti. Je ale jasné, že je rozdíl v produktech, který je vytvořen týmem lidí, kteří už nějaký vytvořili a mají potřebné know a zároveň ví, jak ho uvést na trh a produktem, který si uděláte vy sami. U stánku se pak mohou zeptat na cokoliv k obsahovému marketingu či emailovému marketingu.

Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  17.09.2014  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 0 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Nechejte za sebe pracovat své virtuální já
Co je infoprodukt představí Petr Popek na všech říjnových Veletrzích řešení. Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnikatelů. Se kterou otázkou se nejčastěji potkáváte na jednáních s podnikateli?Nejčastěji je to „marketing nám nefunguje, co máme změnit“? A nejčastější odpovědí na ni ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 17.09.2014
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video