Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Nebraňte zaměstnancům propagovat vaši firmu na sociálních sítích

Zaměstnanci mohou na sociálních sítích vaši firmu velmi podpořit. Přesvědčena je o tom Gabriela Sedláčková ze společnosti NEWTON Media. Své řešení jak dosáhnout maximální efektivity bude prezentovat na brněnském Veletrhu řešení v říjnu 2014. Zeptali jsme se paní Sedláčkové na podrobnosti.
Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnikatelů. Se kterou otázkou se nejčastěji potkáváte na jednáních s podnikateli?
Stále se opakuje jedna a ta samá otázka: jak moc máme omezit komunikaci zaměstnanců na sociálních sítích, zda-li ji máme vůbec omezit? 

Další dotazy jsou většinou dost individuální v souvislosti s danou společností. Například: 
Může náš profil na Facebooku spravovat více našich zaměstnanců? Pokud ano, mají to naši fanoušci vědět? Kde jsou ty hranice mezi oficialitou a neoficialitou? Jak daleko až může profesionální společnost v komunikaci zajít?

Zaměstnanci tráví na sociálních sítích hodně pracovního času. Jaké postoje mají firmy k tomuto fenoménu?
Postupně zjistili, že zakazováním kontaktu s okolím přes sociální sítě nepřináší kýžený výsledek a že si cestu si člověk najít umí i tak. Trendem je tedy spíše podporovat ve využívání sociálních sítí své zaměstnance a poskytnout jim takové znalosti, aby byly schopni význam svého zaměstnavatele podpořit a komunikovat se zákazníky i přes tato média. Vytváří to pozitivní dojem na zákazníky a důvěru na úrovni vztahu osobního.

Zaměstnanci mohou šířit pozitivní zprávy a jejich sdělení má dostatečný autentický rozměr. Jak tomu „malinko“ pomoci. Aniž by se ztratila autenticita?
Vzdělávejte je, dejte jim možnost využít potenciál sociálních sítí na maximum, aniž by poškodili dobré jméno zaměstnavatele. Když budou vědět, že se dá řídit ve firmě jednoduchými pravidly – z praxe u velkých firem stačí 3-4 jednoduché zásady komunikace – poskytne jim to dostatečnou důvěru a pocit bezpečí, že jejich odpověď nebude ústit ve výpověď pracovního úvazku. Představením strategie a cílů komunikace pak dokreslí celkový obrázek komunikace firmy, dál už se kreativitě meze nekladou.

Když zaměstnanci napíšou o tom, co děje v práci negativního na sociálních sítích. Je to porušení pracovní kázně a projev špatné loajality?
Právě z tohoto důvodu je třeba zdůraznit nutnost interních pravidel komunikace na sociálních sítích a vzdělání zaměstnanců. Nic nepoškodí jméno firmy tak, jako vlastní zaměstnanec.

Na jaké konkrétní prvky se mohou účastníci brněnského Veletrhu řešení těšit v rámci vaší prezentace a také vašeho workshopu?
O sociálních sítích toho bylo už napovídáno mnoho. Dnes je na sociální sítě přeborník každý druhý. Nebudu tedy mluvit ani o marketingu, ani o technické části věci, ani o copywritingu. Většina z nás už ví, jak na sociální sítě, spousta firem najímá externisty, některé si odborníky přímo zaměstnali nebo vychovali. Všichni se zaměřují na svůj firemní profil, málokdo se ale zabývá právě profily zaměstnanců, které možná o firmě, v níž pracují, mluví často víc, než oficiální profil firemní. A já chci mluvit právě o tom, do jaké míry by se o ně zaměstnavatel zajímat měl.

Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  16.09.2014  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 1 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Nebraňte zaměstnancům propagovat vaši firmu na sociálních sítích
Zaměstnanci mohou na sociálních sítích vaši firmu velmi podpořit. Přesvědčena je o tom Gabriela Sedláčková ze společnosti NEWTON Media. Své řešení jak dosáhnout maximální efektivity bude prezentovat na brněnském Veletrhu řešení v říjnu 2014. Zeptali jsme se paní Sedláčkové na podrobnosti. Motivem ř ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 16.09.2014
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video