Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
27.91%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
23.26%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.28%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
32.56%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Jak může střední škola posílit interní komunikaci?

MM PORADNA: S potěšením sledujeme, že spousta škol se začíná zabývat vlastním marketingem a komunikací. A to nejen v oblasti propagace školy kvůli náboru nových studentů, ale také komunikace uvnitř školy s učiteli a zaměstnanci, stejně jako se stávajícími studenty. Nový dotaz do poradny přišel právě ze střední školy.
Wieser, SŠ Liberec: Dobrý den, jsem zástupce SŠ z Liberce a chtěl bych se zeptat na komunikaci mezi učiteli a vedením školy. Máme sice porady a všichni mají maily, ale máme pocit, že by se dalo efektivněji komunikovat a učiteli, chtěli bychom jim dát větší prostor pro jejich nápady a inovace, ale nevíme jak tuto komunikaci zlepšit, mohli byste nám poradit a nastínit co bychom mohli udělat? Děkuji za odpověď a přeji hodně zajímavých článků.


RADÍME:

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz a zájem o náš portál, který nás velmi těší. Co se týká interní komunikace a rozvoje vztahů se zaměstnanci, popřípadě vedením, existuje několik řekl bych zaručených nástrojů. 
K pravidelným oficiálním poradám přidejte například neformální posezení. To může být zajímavý zdroj informací a nápadů. Chápeme, že učitelé jsou velmi vytížení a mají málo času, přesto zkuste naplánovat v době prázdnin krátkou akci mimo Vaše město - zapojte např. trošku adrenalinový zážitek, nebo wellness. 

K efektivní komunikaci by mohl přispět také nějaký (méně formální) pravidelný elektronický oběžník - měsíční e-mailing, kde by byly nejdůležitější informace za uplynulý měsíc, plus zajímavé chystané akce v následujícím měsíci. Lidé si na něj zvyknou, a pokud tam budou zajímavé zprávy, tak ho nevyhodí. Další možná trošku modernější způsob by mohlo být využívání školního Facebooku, popř. neveřejného diskuzního fóra, kde by mohli lidé vyjádřit svůj názor. 

Pokud však chcete jít cestou spíše tradičních médií, doporučujeme zřídit tzv. "Stěnu nářků", kde se mohou anonymně vyjádřit zaměstnanci, popř. studenti. Nebo knihu přání a stížností. 

Možností, jak komunikovat efektivně, je spousta, je důležité odpovědět si na otázku, co chceme vědět a co má tato interní komunikace vyjadřovat. Přejeme hodně štěstí a silné nervy, interní komunikace obzvláště u dospělých lidí nemusí být někdy uplně nejsnadnější. 
Hezký den a s pozdravem

Jiří Wagner 
nezávislý PR konzultant, Brno
Autor článku  Jana Girgašová  Vydáno  05.04.2010  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 4 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Jak může střední škola posílit interní komunikaci?
MM PORADNA: S potěšením sledujeme, že spousta škol se začíná zabývat vlastním marketingem a komunikací. A to nejen v oblasti propagace školy kvůli náboru nových studentů, ale také komunikace uvnitř školy s učiteli a zaměstnanci, stejně jako se stávajícími studenty. Nový d ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 05.04.2010
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video