Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
27.91%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
23.26%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.28%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
32.56%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

MM PORADNA

Můžeme využít coalesce marketing?

MM PORADNA: Další dotaz, který přistál ve schránce naší marketingové poradny se týká využití coalesce marketing - překládaný běžně jako marketingová koalesce. Tato forma není zatím v ČR příliš rozšířená… DOTAZ Bc. Jana Kavana: "Dobrý den, rád bych využ ...

Jak může střední škola posílit interní komunikaci?

MM PORADNA: S potěšením sledujeme, že spousta škol se začíná zabývat vlastním marketingem a komunikací. A to nejen v oblasti propagace školy kvůli náboru nových studentů, ale také komunikace uvnitř školy s učiteli a zaměstnanci, stejně jako se stávajíc ...

Kampaň pro podporu očkování – jak na ni?

MM PORADNA: Jednou z nejkomplikovanějších oblastí na marketingovou komunikaci je farmacie. Marketing je zde velmi limitován řadou zákonů a pravidel, takže zaujmout a přesvědčit cílovou skupinu je o to těžší. Břetislav Tyl, Praha: „Dobrý den, jsme středně velká společnost zabývající se distribucí léč ...

S uvedením na trh v regionu jsme neuspěli

MM PORADNA: Dostali jsme do poradny problém, týkající se marketingové komunikace v regionu. Oznámit světu, že v regionu začíná působit nová – byť jinde zavedená – firma, může být skutečně obtížné. A. Suknarovský, České Budějovice, píše: „Máme zavedenou firmu na ...

Obrat klesá – pomůžete mi?

MM PORADNA: První, kdo se obrátil na naši marketingovou poradnu o pomoc, je maloobchodní prodejce bižuterie a stříbra. Problém s klesajícím obratem mají nejen velké firmy, ale i maloobchodníci a MM poradna je připravena přispět radou všem, kdo o ...

Marketingová poradna je k dispozici

Máte-li dotaz, problém, dilema nebo jen chcete znát názor odborníků, napište nám. Chcete vyzkoušet ve své kampani nějaký marketingový nástroj a nejste si jisti, zda bude mít efekt? Chcete něco oznámit světu a nevíte jak? Nezafungovala vaše reklama a nevíte proč? Napište nám podrobněji, ...
Články z jiných zdrojů ...
Nad Prahou se v minulých dnech rozsvítila nová LED obrazovka. A to doslova, našla totiž místo ve výšce 35 m nad zemí na rohové budově na Palackého náměstí v Praze. Obrazovka je  z dílny karlovarské  firmy LEDstudio. Vzhledem k umístění a velikosti obrazovky, se jednalo o poměrně náročnou instalaci. V první řadě bylo třeba odstranit původní nefunkční roller a nainstalovat nový [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Budova Muzea hlavního města Prahy se stala součástí reklamní kampaně Škoda Auto. A díky interaktivitě se může kdokoliv stát součástí  kampaně. Ve zkratce, stačí nahrát přes web nebo informační kiosek svojí fotografie, která se objeví na fasádě muzea na LED panelech. Kampaň se těší velkému zájmu ze strany kolemjdoucích. Jaké technické řešení se ale skrývá [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Obrazovky jsou jedním ze základních stavebních kamenů každé digitální reklamní plochy. Je to první a většinou i jediná věc, kterou příjemce reklamního sdělení z celé instalace uvidí. Je tedy žádoucí, aby obrazovky byly dobře viditelné na frekventovaném místě a měly odpovídající rozměry.  Určitě se shodneme, že v tomto případě: čím větší, tím lepší. Proč tedy pro instalaci [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Další RSS články
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video