Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Marketingový výzkum v praxi B2B firem

Třetí vlna B2B monitoru, realizovaná v květnu 2012, se zabývá marketingovým výzkumem v praxi B2B firem. Dotázáno bylo 300 obchodních a marketingových ředitelů středně velkých a velkých B2B podniků v ČR.
Ve výsledné studii se můžete těšit například na tyto analýzy:
Jaké informace ovlivňují rozhodování marketérů?
Jak přínosné jsou různé zdroje informací?
Které zdroje informací mají pozitivní vliv na obrat firmy a které naopak obchodní výsledky spíše “kazí”.
Jak často dělají B2B podniky marketingové výzkumy?Jaké typy výzkumů se realizují nejčastěji?
Za jakým účelem se nejčastěji průzkumy realizují?
Výhody a nevýhody průzkumu se specializovanou agenturou.
Jaké informace podniky sledují o svojí konkurenci?
Kolik konkurentů a jak často sledují?
Efektivnost marketingového výzkumu, tedy jeho vliv na růst obratu firem.
A samozřejmě aktuální výsledky “indexu optimismu” B2B firem.

Celou studii si můžete prohlédnout zde

Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  19.01.2013  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 1 )
... hodnotim ...
   
Fotogalerie ...
Diskuse ...
Marketingový výzkum v praxi B2B firem
Třetí vlna B2B monitoru, realizovaná v květnu 2012, se zabývá marketingovým výzkumem v praxi B2B firem. Dotázáno bylo 300 obchodních a marketingových ředitelů středně velkých a velkých B2B podniků v ČR. Ve výsledné studii se můžete těšit například na tyto analýzy:Jaké informace ovlivňují rozhodování marketérů?Jak příno ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 19.01.2013
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video