Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.67%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.33%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.00%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
40.00%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

MARKETINGOVĚ ORIENTOVANÁ FIRMA – téma společného semináře ČMS a KUM


Na závěr letošního listopadu připravila Česká marketingová společnost ve spolupráci s profesním Klubem učitelů marketingu již tradiční podzimní seminář. 

Zúčastnili se ho v roli lektorů zástupci významných českých společností a reprezentanti našich předních univerzit, jejichž příspěvky spojilo téma Marketingově orientovaná firma

Konfrontace zkušeností významných manažerů, nositelů prestižních ocenění za přínos marketingu, a uznávaných vysokoškolských pedagogů v oboru, směřovala k posílení úzké vazby spolupráce obou stran a zkvalitnění procesu výchovy mladých marketérů. 

V programu vystoupil také nositel titulu Marketér roku 2015 ředitel ZOO Praha Miroslav Bobek, Lenka Kroupová, přední manažerka firmy Heineken, marketingový manažer z firmy Hollandia Jan Škoda a další.

V rámci tohoto setkání proběhlo vyhlášení již 12. ročníku soutěže Marketér toku 2016, jejímž cílem je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji své firmy či instituce, a všeobecně na rozvoji v oblasti marketingu.

Seminář se uskutečnil v prostorách Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze dne 30. listopadu 2016, a vedle zajímavých přednášek a vystoupení se stal i příjemným neformálním setkáním těch, kteří marketing na teoretické úrovni rozvíjejí a připravují mladou generaci marketingových specialistů, s těmi, kdo na špičkové úrovni a úspěšně marketing v praxi uplatňují.
Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  30.11.2016  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 1 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
MARKETINGOVĚ ORIENTOVANÁ FIRMA – téma společného semináře ČMS a KUM

Na závěr letošního listopadu připravila Česká marketingová společnost ve spolupráci s profesním Klubem učitelů marketingu již tradiční podzimní seminář. 
Zúčastnili se ho v roli lektorů zástupci ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 30.11.2016
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video