Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.89%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.69%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.87%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
38.55%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Kofola uvádí na trh červenou variantu Viney

Společnost Kofola v druhé polovině září v České republice uvede červenou variantu legendárního nápoje Vinea a zároveň naváže na komunikační koncept Znamení krásy, zahájený v únoru 2010.
Osvěžující nealkoholický hroznový nápoj bordó barvy bude od půlky září k dostání ve formátu 0,25 litru sklo výhradně v gastro segmentu. Vstup tradiční československé značky Vinea bude marketingově opět podpořen konceptem Znamení krásy, který tentokrát vznikl ve spolupráci se slovenskou módní návrhářkou Veronikou Gall. Ta pro podzimní kampaň připravila exkluzivní nehtový design, který nakupující obdrží zdarma jako dárek ke každé lahvi. 

„Naším komunikačním cílem je plynulé navázání na koncept Znamení krásy, který doprovázel únorový launch bílé Viney,“ říká brand manager značky Vinea Roman Lasák. „Vinea chce tentokrát po komunikaci CRYSTALLIZED™ Swarovski Elements z letošního jara, ženám nabídnout nový unikátní dárek, díky němuž se budou moci zkrášlit. Exkluzivní nehtový design Veroniky Gall odpovídá konceptu Vinea, u kterého usilujeme o to, aby ji zákazníci vnímali jako jedinečný klenot jiskřivého vzhledu, lahodné chuti a příjemné osvěžující vůně. I proto jsme se rozhodli stát se generálním partnerem soutěže NailArt Trophy na InterBeauty Prague, na které za asistence Veroniky Gall vyhlásíme speciální cenu Vinea – Znamení krásy,“ dodává Lasák. 

Vstup červené Viney na český trh bude podpořen také inzercí v tisku, POS materiály a intenzivní PR kampaní zaměřenou na segment lifestylu. Téma krásy, nehtového designu a hlavní motivy kampaně bude rovněž komunikovat microsite www.znamenikrasy.cz Vinea se narodila v roce 1974 ve slovenském Pezinku a je vyrobená z vylisované hroznové šťávy obsahující významný podíl ovocných cukrů, organických kyselin, minerálních látek a celé řady vitamínů B. Kofola koupila značku Vinea v roce 2008 a od loňského roku ji vyrábí na Slovensku v Rajecké Lesné. Na Slovensku je Vinea jedničkou v kategorii ovocných sycených nápojů v on trade i off trade segmentu. V on trade kategorii je Vinea zastoupená také v exkluzivních provozovnách a ve vyšším gastru.
Autor článku  Jana Girgašová  Vydáno  21.09.2010  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 0 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Kofola uvádí na trh červenou variantu Viney
Společnost Kofola v druhé polovině září v České republice uvede červenou variantu legendárního nápoje Vinea a zároveň naváže na komunikační koncept Znamení krásy, zahájený v únoru 2010. Osvěžující nealkoholický hroznový nápoj bordó barvy bude od půlky září k dostání ve formátu 0,25 litru sklo výhradně v g ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 21.09.2010
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video