Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
21.74%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.74%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
14.49%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
42.03%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Jak zaujmout? Umění tříminutové prezentace!

Chcete umět zaujmout během tří minut? Při osobním hovoru, po telefonu, po mailu nebo třeba na webu či na billboardu? O tom všem, a ještě o více tématech, byl tříhodinový Workshop "Umění tříminutové prezentace", který se konal v Brně 28.2. 
Vyučující, a především moderátor diskuze, Milan Nerud, celý Workshop započal vzájemným seznámením všech osmi posluchačů. Toto seznamování probíhalo formou odpovědi na otázku "Je pro Vás těžší zaujmout zákazníka?", kdy každý z nás odpovídal na situaci ve svém oboru, a dal tak základ prvním diskuzím a uvolnění atmosféry.

Následovala část, ve které jsme se dozvídali obecná pravidla jak zaujmout. Informace nám byly předávány hravou formou, kdy byla na slidu rodinná fotka z 20. let minulého století. Naším úkolem bylo uhodnout, kdo je ten důležitý chlapec uprostřed. Po chvíli přemýšlení nám bylo sděleno, že je to dědeček našeho prezentátora. Co v nás ale hra vyvolala? Emoce, soutěživost a ctižádost. Aktivovala také naše přemýšlení. Přesně tyto pocity by totiž měl umět vyvolat každý, kdo chce zaujmout.

V dalších částech Workshopu jsme probírali jednotlivé formy komunikace a jak v nich správně zaujmout. Nejvíce jsme se zaobírali osobním a telefonickým jednáním. Každý by měl mít připravené scénáře jak zaujmout, podle času, který na komunikaci má. Ve výtahu máme například okolo minuty, zatímco ve frontě na nádraží čekáte 10 minut. Vždy ale platí několik základních pravidel. Musíte přinášet užitečnou, novou, mírně tajemnou, zábavnou a srozumitelnou informaci, která vyvolává emoce a je co nejkonkrétnější. Nejdůležitější informace by měly být na začátku a sdělení by nikdy nemělo obsahovat více než 8 slov ve větě.

Poslední část se věnovala prezentaci na grafických formátech jako je leták, billboard, inzerát nebo web. Dozvěděli jsme se zde základní chyby. Autor by nikdy neměl zahlcovat příliš mnoha informacemi, raději dát jasný claim jedné hlavní informaci. Nepoužívat příliš mnoho fontů a barev, ale držet se kombinace několika málo prvků, které by měly být v souladu s ostatními vizuálními výstupy. Poslední radou byla investice do kvalitního webu. Jak po stránce funkčnosti, tak designu. Každý web musí mít cíl a být k tomu uzpůsoben.

Celý Workshop se nesl v přátelském a aktivním duchu. Občerstvení bylo zajištěno, časově vše vycházelo, prostě spokojenost na všech frontách. Děkujeme tedy panu Nerudovi za kvalitní Workshop a těšíme se na další témata, na která můžeme všechny jen a jen pozvat.
a
Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  15.03.2013  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 3 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Jak zaujmout? Umění tříminutové prezentace!
Chcete umět zaujmout během tří minut? Při osobním hovoru, po telefonu, po mailu nebo třeba na webu či na billboardu? O tom všem, a ještě o více tématech, byl tříhodinový Workshop "Umění tříminutové prezentace", který se konal v Brně 28.2.  Vyučující, a především moderátor diskuze, Milan Nerud, celý W ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 15.03.2013
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video