Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

IDMZ připravila novou kampaň pro RSTS

Komunikační agentura IDMZ pro svého významného klienta, Raiffeisen stavební spořitelnu, navrhla a zrealizovala aktuální kampaň na podporu stavebního spoření pro děti s mottem „Snadnější start do života“.
V rámci kampaně na období od 1. 6. do 31. 8. 2010 obdrží rodiče, kteří založí pro své dítě na prvním stupni ZŠ smlouvu o stavebním spoření, pro svého školáka dárek v podobě balíčku se školními potřebami od společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH a. s. 

Agentura IDMZ vytvořila pro klienta kreativní koncept projektu a nový vizuál Specialisty s dětmi, dále navrhla a připravila školní balíček (dárek k nové smlouvě), plakáty A1, DL letáky a woblery (POSM) distribuované na pobočky. Součástí spolupráce je i kompletní organizace prezentace projektu na webu Rodina.cz a navržení a realizace PR strategie komunikace projektu v médiích.
Autor článku  Jana Girgašová  Vydáno  14.06.2010  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 0 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
IDMZ připravila novou kampaň pro RSTS
Komunikační agentura IDMZ pro svého významného klienta, Raiffeisen stavební spořitelnu, navrhla a zrealizovala aktuální kampaň na podporu stavebního spoření pro děti s mottem „Snadnější start do života“. V rámci kampaně na období od 1. 6. do 31. 8. 2010 obdrží rodiče, kteří založí pro své dítě na prvním s ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 14.06.2010
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video