Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

ETA ESHOP: 300% obratu implementací digitální strategie

Vytvořili jsme unikátní koncept růstu výkonu elektornického obchodu s propojením stávajících prodejních kanálů. Použili jsme klíčové inovace, které doposud v kategorii malých domácích spotřebičů, které doposud nikdo na trhu nepoužil.

 1.)PROPOJENÍ ESHOPU SE ZNAČKOVÝMI PRODEJNAMI V REÁLNÉM ČASE - ETA eshop získala okamžitě 30 výdejních míst, benefit dopravy zdarma a zvýšení prodeje i ve značkových prodejnách.

2.) NOVÁ STRATEGIE PROMO AKCÍ - napříč 300 produkty ze 7 kategorií portfolia ETA a.s. vedlo k navýšení konverzí a obratu při současném zvýšení marže.

3.) VÝKONOVÝ MEDIÁLNÍ PLÁN několikanásobně zvýšil návštěvnost webu při zlepšení konverzních parametrů a řízení profitability( podíl marketingových nákladů se pohyboval pod 40% obratu).

4.) REMARKETING JAKO PRVNÍ ZNAČKOVÝ ESHOP VE SVÉ KATEGORII - ETA a.s. využila strategického remarketingu k vytvoření remarketingové databáze potencionálních zákazníků (došlo ke zvýšení konverzního poměru o 50%!). 5.) ETA a.s. JAKO PRVNÍ PROPOJENA S PROGRAMEM AUKRO+ (tento krok vedl ke zvýšení prodejů o 30%).


Cíle řešení:
Společnost ETA a.s. chtěla vytvořit, v co nejkratším čase, vlastní silný produktový kanál jako doplněk k síti vlastních značkových prodejen a zvednout obrat svého eshopu profitabilním způsobem.


Strategie:
Strategie vycházela z optimalizace mediálních kanálů, vhodných pro kombinaci reklamy na vyhledávacích serverech s reklamou bannerovou a oslovit tak přímo cílovou skupinu na oblíbených serverech, které lidé z této skupiny pravidelně navštěvují.


Úspěšnost:
- 300% zvýšení obratu 
- 35% náklady vs. Obrat
- zvýšení nákupního košíku o 20%
- 50 % zvýšení míry konverze
- 170 000 reálných návštěv


Popis:
Marketingový projekt probíhal od června do prosince roku 2011, prostřednictvím letní bannerové kampaně, kterou jsme následně podpořili reklamou ve vyhledávačích. Cílem projektu ETA eshop bylo rychle a efektivně zvýšit množství objednávek eshopu společnosti ETA a.s. a zároveň vytvořit vlastní vlastní produktový kanál. Během krátké doby jsme porovnali a otestovali nejvýhodnější mediální plochy pro inzerci produktů ze všech katalogů z portfolia společnosti ETA a.s.. Na začátku června jsme spustili samotnou kampaň pomocí bannerové reklamy během letních měsíců, a poté reklamy ve vyhledávačích. Obě části kampaně přinesly revoluční kroky ve světě eshopů s domácími spotřebiči.
Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  11.10.2012  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 1 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
ETA ESHOP: 300% obratu implementací digitální strategie
Vytvořili jsme unikátní koncept růstu výkonu elektornického obchodu s propojením stávajících prodejních kanálů. Použili jsme klíčové inovace, které doposud v kategorii malých domácích spotřebičů, které doposud nikdo na trhu nepoužil.

 1.)PROPOJENÍ ESHOPU SE ZNAČKOVÝMI PRO ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 11.10.2012
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video