Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
25.00%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.15%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
15.38%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
38.46%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Články




    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


JW-digital-obrazovka

Až dva miliony řidičů mohlo vidět unikátní kampaň Johnnieho Walkera, jež dokázala měnit tvář v reálném čase

Skotská whisky Johnnie Walker se v červnu připomněla velmi inovativní kampaní, ve které využila svoji ikonickou postavu „Striding Mana“ - gentlemana s c ...

TZ_Óčko Mixxxer FB LIVE STREAM 2

Televizní vysílání na sociálních sítích funguje! Průkopnický projekt  ÓČKA oslovil přes 500 tis. uživatelů Facebooku. 

00.00.0000
-->

TZ Sodexo zahajuje spolupráci s AMI Comm

Sodexo Benefity si na PR vybraly AMI Communications
Praha, 26. července 2017
Společnost Sodexo Benefity zahajuje od července 2017 spolupráci s českou agenturou 
AMI Communications, jež jí bude zajišťovat služby v oblasti Public Relations. AMI Communications zv ...

TZ PR Klub Langer obhájil, místopředsedou Osúch

Langer obhájil post předsedy PR Klubu, místopředsedou nově Osúch


00.00.0000

-->

Nuance a Epson uzavírají strategické partnerství

Nuance a Epson uzavírají strategické partnerství

Společnost Nuance Solutions umožní zákazníkům společnosti Epson zvýšit jejich produktivitu, podpořit efektivnost a zlepšit zabezpečení dokumentů 
BURLINGTON, stát Massachusetts, a TOKYO, Japonsko – 26. č ...

TZ_Mall.cz_vylepsuje servis zakaznikum

Mall.cz vylepšuje zákaznický servis: spouští službu MALL až k Vám a v Brně a Bratislavě doručuje v den objednání  ·         Další klíčové inovace v oblasti logistiky ·         Expresní doručení v Praze se slu ...

TZ_KMCz_Úspěch digitální strategie Kia v ČR

KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem v České republice ·         Oficiální webové stránky Kia jsou dlouhodobě mezi třemi nejnavštěvovanějšími weby českých importérů ·         Úspěch di ...

Epson uvádí nové řešením pro výuku s velmi krátkou projekční vzdáleností Epson EB-696Ui

Nové všestranné řešení od společnosti Epson s velikostí obrazu až 100 palců řeší slabiny plochých displejů
Zajistěte plynulá jednání, kvalitnější Skype komunikaci a přispějte k podnícení spolupráce s interaktivními promítacími plochami
00.00.0000
-->

Epson představuje nový interaktivní projektor Epson EB-1460Ui

Nové všestranné řešení od společnosti Epson s velikostí obrazu až 100 palců řeší slabiny plochých displejů. Zajistěte plynulá jednání, kvalitnější Skype komunikaci a přispějte k podnícení spolupráce s interaktivními promítacími plochami 16. ledna 2017 – Nový interaktivní pr ...

Do Evropy přichází první systém výroby papíru na světě, který používá suché zpracování

Revoluční systém PaperLab pro recyklaci kancelářského materiálu dokáže pomocí suchého zpracování vytvořit z odpadního papíru potisknutelný kancelářský papír 20. března 2017 – Společnost Epson, přední světový inovátor a dodavatel špičkových technologií, letos poprvé celosvětově & ...
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


Články z jiných zdrojů ...
Nad Prahou se v minulých dnech rozsvítila nová LED obrazovka. A to doslova, našla totiž místo ve výšce 35 m nad zemí na rohové budově na Palackého náměstí v Praze. Obrazovka je  z dílny karlovarské  firmy LEDstudio. Vzhledem k umístění a velikosti obrazovky, se jednalo o poměrně náročnou instalaci. V první řadě bylo třeba odstranit původní nefunkční roller a nainstalovat nový [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Budova Muzea hlavního města Prahy se stala součástí reklamní kampaně Škoda Auto. A díky interaktivitě se může kdokoliv stát součástí  kampaně. Ve zkratce, stačí nahrát přes web nebo informační kiosek svojí fotografie, která se objeví na fasádě muzea na LED panelech. Kampaň se těší velkému zájmu ze strany kolemjdoucích. Jaké technické řešení se ale skrývá [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Obrazovky jsou jedním ze základních stavebních kamenů každé digitální reklamní plochy. Je to první a většinou i jediná věc, kterou příjemce reklamního sdělení z celé instalace uvidí. Je tedy žádoucí, aby obrazovky byly dobře viditelné na frekventovaném místě a měly odpovídající rozměry.  Určitě se shodneme, že v tomto případě: čím větší, tím lepší. Proč tedy pro instalaci [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Další RSS články
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video