Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.89%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.69%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.87%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
38.55%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Brand & Product Forum 2014: I love my brand!

I love my brand! Tak zní motto letošního ročníku fóra Brand & Product pořádaného společností top vision 17. dubna 2014 v pražském KC GreenPoint. Letošní ročník je přímo nabitý aktuálními trendy a předními odborníky z praxe.
Dopolední část programu odstartuje blok Úspěch značky očima top manažerů, kde vystoupí se svými příspěvky Barbora Kratochvílová z Procter & Gamble, Petr Ungerman z Mondeléz a Petr Kleiner z ČSOB pojišťovny.  Jejich prezentace by mimo jiné měly odpovědět na tyto otázky:

Jak úspěšné značky generují růst a hodnotu firem?
Jak vybudovat silnou značku, která dokáže zajistit finanční růst?
Jak udávat a přesahovat trendy ve svém businessu?
Jak využít marketing a značku k budování hodnoty firmy?

Jiný úhel pohledu na budování značky přinesou Hana Stalmachová a Michael Sidó z T-Mobile, kteří pohovoří o tom, jak je důležité komunikovat brand nejen směrem ven, ale i dovnitř, tedy k zaměstnancům podniku. Když dosáhne vaše společnost určitého počtu zaměstnanců, není úplně snadné udržet kurz firmy nastavený určitým směrem. Masa lidí musí chápat brand, který pomáhají budovat, a to se neobejde bez interní komunikace s plánem.

Poté se dozvíte, jak moc záleží na příběhu vaší značky, k tomuto tématu se vyjádří s konkrétními případovými studiemi zkušený content marketér Roman Hřebecký. Uslyšíte od něj, jak se tvoří obsahová strategie a jak k ní využít nástroje design managementu. Nejedná se o žádné „doplňkové marketingové cvičení". Dle Hřebeckého  může správně nastavená obsahová strategie a copywriting někdy i zachránit celý byznys.

O správném obsahu bude i vystoupení Kateřiny Borovanské, která představí letošní vítězné projekty ze soutěže Fénix content marketing.

Po obědě s dalšími zajímavými případovými studiemi přijdou také zástupci velmi rychle rostoucího segmentu energy drinků, zástupce z Al Namury Jiří Dužár a Richard Němec z Fakeeru.

Jak lze podpořit úspěch brandu moderními technologiemi vám prozradí Jan Podzimek a Martin Krkoška z PRIA SYSTEM, kteří představí  úspěšné case studies z nejen online, ale i z mobilního marketingu. Ukážou například i to, jak se mohou zvýšit prodeje slivovice díky mobilní aplikaci.

Na závěr vystoupí Petr Pouchlý z Court of Moravia se současným fenoménem marketingového světa - gamifikací a poradí vám, jak na ni.
Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  19.03.2014  Komentáře k článku  Diskuse (2)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 1 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
Brand & Product Forum 2014: I love my brand!
I love my brand! Tak zní motto letošního ročníku fóra Brand & Product pořádaného společností top vision 17. dubna 2014 v pražském KC GreenPoint. Letošní ročník je přímo nabitý aktuálními trendy a předními odborníky z praxe. Dopolední část programu odstartuje blok Úspěch značky očima top manažerů, kde ...
Vložit nový Příspěvků (2) Účastníků (1) od 19.03.2014
díky

Moc díky za info http://www.mmportal.cz
jan | 2020-01-16 21:39:23
Re» díky

https://www.mmportal.cz
jan | 2020-01-16 21:39:53
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video