Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

BIBS – vysoká škola mění svůj vizuální styl

BIBS – vysoká škola změnila svou vizuální podobu. Nové logo, fonty, propagační materiály a tiskoviny nyní vychází v nové podobě. Změnu korporátního stylu připravila agentura MARCO BBN, která uspěla ve výběrovém řízení.
Svěžest a dynamika, to jsou dva hlavní znaky nového loga, kterým se od poloviny února BIBS – vysoká škola prezentuje. Do výběrového řízení se přihlásilo přes 15 agentur, do finálního posouzení bylo vybráno 10 návrhů. Vítězným se stalo logo komunikační agentury MARCO BBN. 
BIBS – vysoká škola s novým logem usiluje o oživení dosavadního vizuálního stylu a zdůraznění firemních hodnot, kterými jsou zejména dynamika, inovativnosti a moderní přístup ke vzdělávání. 

„Novou korporátní identitou chceme oslovit zejména zájemce o studium a odlišit naši společnost od konkurence. Rovněž máme zájem o zviditelnění značky mezi manažery a majiteli firem, kteří reprezentují podstatnou část našich studentů,“ uvedla tisková mluvčí BIBS – vysoké školy Alena Hanzelková. 

Nový design loga BIBS – vysoké školy zachovává výrazovou čistotu a využívá jednoduchých čitelných tvarů fontu Impressum a Vida. „Logo se možná na první pohled tváří vážně a seriózně, zároveň však otevřené „B“ a zakulacený čtverec, kterými jsem lehce narušil jakousi tradiční strukturu, napovídá, že je zde prostor pro inovace, nové cesty, nápady a rozvoj,“ komentuje svůj vítězný návrh art director agentury MARCO BBN David Sedláček.
Autor článku  Jana Girgašová  Vydáno  14.02.2011  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 0 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
BIBS – vysoká škola mění svůj vizuální styl
BIBS – vysoká škola změnila svou vizuální podobu. Nové logo, fonty, propagační materiály a tiskoviny nyní vychází v nové podobě. Změnu korporátního stylu připravila agentura MARCO BBN, která uspěla ve výběrovém řízení. Svěžest a dynamika, to jsou dva hlavní znaky nového loga, kterým se od poloviny ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 14.02.2011
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video