Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
25.00%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.15%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
15.38%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
38.46%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

Anketa osobností

    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


Poradna: zima a rolety

Na dotazy zodpovídá Jan Žižlavský, specialista služeb zákazníkům ze společnosti Isotra. 1 Jak správně regulovat zastiňovací techniku (žaluzie, rolety aj.) v bytě v zimním období? V zimě je vhodné stínicí exteriérovou techniku (žaluzie, rolety aj.) využívat přes den i noc, abychom zabr ...

Rozhovor s Jindřichem Fáborským: Jak se loví marketingové hvězdy

Jindřich Fáborský si vybudoval v České republice velké jméno poctivou prací. Předávat své znalosti začal před několika lety zadarmo dlouhodobou sérií školení pro studenty v Olomouci v rámci sdružení Jsme Marketing. Ve stejném městě si vyzkoušel uspořádat prv ...

Rudolf Kasper a David Kasper (otec a syn): Naší filozofií je solidní jednání

Trutnovská firma KASPER CZ je na trhu dvacet let. Za dobu své existence se vypracovala ve významnou a respektovanou společnost, která je známá v oborech dřevěných nosných konstrukcí doma i v zahraničí. Rudolf Kasper a jeho syn David při příležitosti výročí bilancují, přibližují vývoj dřevosta ...

Temnými uličkami personalistiky

Jak se vyznat ve všech náležitostech personalistiky představí v říjnu 2014 Martina Macura z akciové společnosti Macura & partner na všech třech Veletrzích řešení VI. Zeptali jsme se pana Macury na podrobnosti. Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnik ...

Sociální sítě přímo na vaší provozovně

Jak přivést sociální sítě přímo až do vaší prodejny a provozovny představí v říjnu 2014 na pražském  a brněnském Veletrhu řešení Ondřej Lidmila ze společnosti Enplug. Zeptali jsme se pana Lidmily na podrobnosti.

Motivem říjnového Veletrhu řešení je ...

Restart, který se vyplatí

Jak efektivně restartovat marketingovou strategii představí Jana Eckhardtová z agentury Malá marketingová na brněnském Veletrhu řešení v říjnu 2014. Zeptali jsme se paní Eckhardtové na podrobnosti. 

Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na ...

Nechejte za sebe pracovat své virtuální já

Co je infoprodukt představí Petr Popek na všech říjnových Veletrzích řešení. Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnikatelů. Se kterou otázkou se nejčastěji potkáváte na jednáních s podnikateli?Nejčastěji je to „marketing nám nefunguje, co máme změnit“? A nejčas ...

Výlet do naší online budoucnosti

Webináře představují velmi efektivní formu vzdělávání. Přesvědčena je o tom Michaela Špániková ze společnosti 1. VOX a.s.. Své řešení, jak dosáhnout maximální efektivity ve vzdělávání, bude prezentovat na všech třech Veletrzích řešení v říjnu 2014. Zeptali jsme se Michaeli Špánikové na ...

Jaké dotace budou v letech 2015 - 2020

Možnosti nového dotačního období představí Martin Bárta ze společnosti ECONOMY RATING a.s. na říjnovém Veletrhu řešení v Brně. Zeptali jsme se pana Bárty na podrobnosti.

Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnikatelů. Se k ...

Nebraňte zaměstnancům propagovat vaši firmu na sociálních sítích

Zaměstnanci mohou na sociálních sítích vaši firmu velmi podpořit. Přesvědčena je o tom Gabriela Sedláčková ze společnosti NEWTON Media. Své řešení jak dosáhnout maximální efektivity bude prezentovat na brněnském Veletrhu řešení v říjnu 2014. Zeptali jsme se paní Sedláčkové na po ...
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7   


Články z jiných zdrojů ...
Nad Prahou se v minulých dnech rozsvítila nová LED obrazovka. A to doslova, našla totiž místo ve výšce 35 m nad zemí na rohové budově na Palackého náměstí v Praze. Obrazovka je  z dílny karlovarské  firmy LEDstudio. Vzhledem k umístění a velikosti obrazovky, se jednalo o poměrně náročnou instalaci. V první řadě bylo třeba odstranit původní nefunkční roller a nainstalovat nový [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Budova Muzea hlavního města Prahy se stala součástí reklamní kampaně Škoda Auto. A díky interaktivitě se může kdokoliv stát součástí  kampaně. Ve zkratce, stačí nahrát přes web nebo informační kiosek svojí fotografie, která se objeví na fasádě muzea na LED panelech. Kampaň se těší velkému zájmu ze strany kolemjdoucích. Jaké technické řešení se ale skrývá [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Obrazovky jsou jedním ze základních stavebních kamenů každé digitální reklamní plochy. Je to první a většinou i jediná věc, kterou příjemce reklamního sdělení z celé instalace uvidí. Je tedy žádoucí, aby obrazovky byly dobře viditelné na frekventovaném místě a měly odpovídající rozměry.  Určitě se shodneme, že v tomto případě: čím větší, tím lepší. Proč tedy pro instalaci [...]
Dmarketing | 17.03.2017
Celý článek
Další RSS články
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video