Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.78%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.52%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.46%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.24%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

TZ_KMCz_Úspěch digitální strategie Kia v ČR

KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem v České republice

·         Oficiální webové stránky Kia jsou dlouhodobě mezi třemi nejnavštěvovanějšími weby českých importérů

·         Úspěch digitální strategie Kia, průměrná návštěvnost webu KIA činí 300 tisíc uživatelů měsíčně

·         V květnu navštívilo web KIA 358 928 uživatelů a v červnu 288 164, což je druhý nejvyšší počet mezi automobilkami

·         Za vysokou návštěvností stojí kampaň „cee’d za 299 980 Kč“ a také digitální aktivity značky KIA

 

Praha, 24. července 2017Webové stránky společnosti KIA MOTORS CZECH www.kia.cz se staly v květnu a červnu druhým nejnavštěvovanějším webem mezi automobilkami působícími na českém trhu. Zatímco v květnu web KIA navštívilo téměř 359 tisíc uživatelů, v červnu počet uživatelů dosáhl 288 tisíc. Průměrná návštěvnost webových stránek se od začátku roku pohybuje kolem 300 tisíc uživatelů měsíčně, což značku KIA řadí dle dostupných statistik mezi TOP 3 nejnavštěvovanější weby mezi importéry v ČR a jednu z nejvíce aktivních značek na poli digitálního marketingu.

Za vysokou návštěvností stojí mimo jiné zájem zákazníků o akční model Kia cee’d za 299 980 Kč. Více než třetina všech zobrazených stránek se v květnu i červnu týkala právě této akce. Kampaň „Kia cee´d za 299 980 Kč“ je tak po kampani na novou generaci modelu Rio druhou nejúspěšnější v tomto roce. Úspěch kampaně je patrný nejen při pohledu na návštěvnost webových stránek, ale také při pohledu na prodeje samotného modelu. Zatímco celý segment C roste v roce 2017 o 4,1 %, prodeje modelu cee’d meziročně vzrostly o 6,7 %. „Cee’d je pro automobilku KIA zcela zásadním modelem. Jde o náš první model vyráběný v Evropě a první model, na který jsme začali před deseti lety poskytovat naši výjimečnou sedmiletou záruku. Ihned po uvedení na český trh se stal nejprodávanějším modelem značky KIA a neutuchající zájem zákazníků ukazuje, že si toto prvenství ještě nějaký čas ponechá,“ říká Arnošt Barna, pověřený generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH.

Za vysokou návštěvností českého webu automobilky KIA však nestojí pouze kampaň na akční model, ale především dlouhodobá strategie českého importéra, která se zaměřuje na digitální marketing a práci s fanoušky na sociálních sítích. „Pro české zastoupení KIA je digitální marketing jedním z nejdůležitějších pilířů komunikace a reklamních aktivit značky. Uvědomujeme si změny, které s sebou přinesl nástup nových technologií a změny v nákupním chování zákazníků. Odpovídají tomu i investice do digitálních aktivit, které jsou jedny z největších na trhu a tvoří podstatnou část marketingového rozpočtu. Spíše než na kvantitu se ale soustředíme na kvalitu návštěvníků našeho webu. Velké procento našeho rozpočtu, mimo klasickou display reklamu, tvoří  výkonnostní marketing. Investujeme do dlouhodobých PPC kampaní, ve velké míře využíváme programmatic buiyng, affiliate, lead generation marketing atd. Je zde velký prostor na zkoušení nových možností. Digitální komunikace tak zásadním způsobem ovlivňuje úspěšnost značky KIA na českém trhu,“ vysvětluje Pavel Skalský, Digital & Social Media Specialist společnosti KIA MOTORS CZECH.

 

 

Více informací:

 

Kateřina JOUGLÍČKOVÁ

PR Manager

 

KIA MOTORS CZECH s.r.o.

 

V Oblouku 128

Čestlice, Praha – východ

252 43 Průhonice

 

Tel.:+420 267 188 434

Mobil:+420 731 386 406
E-Mail: k.jouglickova@kia.cz

www.kia.cz

www.kia-exPress.cz

 

# # #

 

KIA MOTORS CZECH - je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence prodala na českém trhu více než 80 000 vozů.  Aktuálně prodává na 17 osobních automobilů včetně produktových derivátů. Kia má v České republice 61 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 8. místo na trhu. Úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity v roce 2014 rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce v roce 2009 věnovala společnost KIA MOTORS CZECH Nadaci Naše dítě částku převyšující 1,5 milionu korun a podpořila více než 50 projektů na pomoc znevýhodněným dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na stránkách www.kia.com.

 

Kia Motors Corporation – výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM. Pro více informací o společnosti Kia Motors a jejích výrobcích, navštivte prosím globální mediální centrum www.kianewscenter.com

Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  13.12.2017  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 0 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
TZ_KMCz_Úspěch digitální strategie Kia v ČR
KIA je mezi TOP 3 automobilkami s nejnavštěvovanějším webem v České republice ·         Oficiální webové stránky Kia jsou dlouhodobě mezi třemi nejnavštěvovanějšími weby českých importérů ·         Úspěch digitální strategie Ki ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 13.12.2017
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video