Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
22.73%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
21.21%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
15.15%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
40.91%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

5. vlna výzkumu: Marketingové aktivity B2B firem

Pátá vlna B2B monitoru se věnovala marketingovým aktivitám a struktuře marketingových rozpočtů B2B firem v ČR. V první ze tří částí výsledků Vám přinášíme například tyto analýzy:
Jaké jsou hlavní úkoly marketingu v B2B firmách?
Na co se zaměřuje marketing B2B firem v ČR ve srovnání s USA?
Jaká je struktura marketingových rozpočtů? Jaký je podíl tradičních aktivit a on-line médií?
Očekávaný vývoj výdajů do marketingových aktivit v roce 2013.
Přínosnost marketingových aktivit pro B2B podniky v ČR ve srovnání s USA.
...

Studii si můžete prohlédnout zde

Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  02.05.2013  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 4 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
5. vlna výzkumu: Marketingové aktivity B2B firem
Pátá vlna B2B monitoru se věnovala marketingovým aktivitám a struktuře marketingových rozpočtů B2B firem v ČR. V první ze tří částí výsledků Vám přinášíme například tyto analýzy: Jaké jsou hlavní úkoly marketingu v B2B firmách?Na co se zaměřuje marketing B2B firem v ČR ve srovnání s USA?Jaká je struktura marketingových ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 02.05.2013
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video