Medialni partner
 
 

Anketa

Navštěvujete někdy školení z oblasti soft skills?
23.26%
Ano, velice rád i na vlastní náklady.
20.93%
Ano, ale ne na svoje vlastní náklady.
16.28%
Ne, ale rád bych, kdyby byla levnější.
39.53%
Ne, nikdy bych něco takového nepodstoupil.
 
 
Reklama
Chcete tady mít svou reklamu?

Pro více informací kliknete zde

 
 

4. ročník konference PR SUMMIT

Change management – komunikace při řízení změn
08.30 - 09.00
Registrace účastníků


09.00 - 10.15
A. Lokální a globální změny – v čem jsou jiné? ( Řídí: Pavlína Rieslová, Executive Board Member, APRA )

1. Z Brna na konec světa (Ricardo Adame, Vicepresident pro komunikaci/ globální vztahy s veřejností, AVG )

2. Turbulence v energetince: připoutejte se prosím ( Pavel Cyrani, ředitel Divize strategie, ČEZ )


10.15 - 10.45

Přestávka na kávu / čaj


10.45 - 12.00
B. Změna majitele, změna kultury, změna přístupu k zákazníkům  (Řídí: Denisa Kasl Kollmannová, Vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR, UK)

3. Stará značka, nový obsah  
(Roman Stupka, bývalý generální ředitel ETA)

4. Otevřeno x Zavřeno: Změna komunikace státní správy :  (Drago Sukalovský, starosta, Kuřim) 

5. Selský rozum v prostředí komplexní změny ( Pavel Řehák, CEO, Česká pojišťovna )
   
Vyhlášení PR osobnosti roku :
( Moderuje: Václav Pavelka, Managing Partner, Native PR a Radek Maršík, ředitel, Fleishman-Hillard a místopředseda výkonné rady APRA )

   
12.00 - 13.00
Pracovní oběd


13.00 – 14.30
C. Jak značky z období socialismu našly novou tvář :  ( Diskusní panel řídí: Marek Hlavica, nezávislý konzultant komunikace)

Robert Janča, marketingový ředitel, Artport/Botas66 
Jan Prokop, Brand Manager, Prim 
Miroslav Velfl, ředitel, DBK
Jiří Vlasák, Marketing Director, Kofola ČeskoSlovensko


14.30 - 15.00
Přestávka na kávu / čaj


15.00 – 16.30
D. RICPIC: PR strategie, jak dostat svého kandidáta na Hrad : ( Soutěží provádí moderátorka Iva Pazderková)

Měl by každý kandidát natočit propagační video na své chalupě? M Je lepší si nechat zaplatit kampaň od miliardáře nebo od studentů a důchodců? M Jakou špínu je třeba vytáhnout na konkurenty a kdy?
M Co když billboardy zase přemaluje nějaký řidič autobusu? M Je lepší stylizace "filosof-idealista" nebo "odpovědný ekonom"? M Měl by mít kandidát nějaký názor nebo raději ne?

Soutěžící:
David Brada, majitel, Cream Prague
Vladimír Bystrov, Partner, Bison & Rose 
Lenka Čábelová, Manažerka marketingu a komunikace, PwC
Petr Holec, redaktor týdeníku Reflex 
Jan Kučmáš, Senior Consultant, Ami Communication
Petr Šourek, jednatel a výkonný ředitel, Corrupt Tour


Autor článku  Jiří Wagner  Vydáno  26.10.2012  Komentáře k článku  Diskuse (0)  Odeslat známému  Odeslat 
Sdilet
info Hodnocení návštěvníků ( 1 )
... hodnotim ...
   
Diskuse ...
4. ročník konference PR SUMMIT
Change management – komunikace při řízení změn 08.30 - 09.00Registrace účastníků09.00 - 10.15A. Lokální a globální změny – v čem jsou jiné? ( Řídí: Pavlína Rieslová, Executive Board Member, APRA )1. Z Brna na konec světa (Ricardo Adame, Vicepresident pro komunikaci/ globální vztahy s veřejností, AVG )2. Turbule ...
Vložit nový Příspěvků (0) Účastníků (0) od 26.10.2012
 
 

E-NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek.

 
 

Kalendář akcí ...

Kategorie akcí ...

 
 
Tagy ...
Nejnovější videa ...
video video video video
video video video video
video video video video